Specerklumper fra DR1
Fra : Tom Frank

Dato : 23-12-02 13:24

Hej,

Jeg fik et brudstykke af ovenstående opskrift fra DR1 igår fra udsendelsen
'Jul i værkstedet'. Men desværre kunne jeg ikke finde opskriften
efterfølgende i DR1.

Det drejer sige om noget som hedder Spencerklumper som de havde invitereret
Eva Jørgensen fra Nyheder ind for at demonstrere. Jeg fik fat i at der
skulle cacao, havregryn, sort stærk kaffe, sukker og smør. Men jeg fik ikke
målene af ingredienserne.

/Tom

Fra : torup bachmann

Dato : 23-12-02 13:59

"Tom Frank" <tofran@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eva Jørgensen fra Nyheder ind for at demonstrere. Jeg fik fat i at der
> skulle cacao, havregryn, sort stærk kaffe, sukker og smør. Men jeg fik

Jeg så ikke selv programmet, men at dømme efter din beskrivelse ligner det
mistænkeligt opskriften på havregrynskugler, i hvert fald den opskrift jeg
bruger.
Du kan finde den på min hjemmeside, hvis du klikker på "HER" på forsiden,
derefter 3. søndag i advent og juleguf
MVH Rikke

Der jules på:
www.rikkebachmann.webbyen.dk

Fra : torup bachmann

Dato : 23-12-02 14:54

"torup bachmann" <vagntorupSLET@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bruger.
> Du kan finde den på min hjemmeside, hvis du klikker på "HER" på forsiden,

Rettelse:
Det er under 2. søndag i advent. Sorry!
MVH Rikke

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 23-12-02 15:14

> [...]
>
> Jeg fik et brudstykke af ovenstående opskrift fra DR1 igår fra udsendelsen
> 'Jul i værkstedet'. Men desværre kunne jeg ikke finde opskriften

Hej Tom

Du finder opskriften på DR-Tekst TV side 878.

Niels

Fra : Pia

Dato : 23-12-02 15:32

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenNOSPAM@oncable.dk> wrote in message

> "Tom Frank" <tofran@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Tom
>
> Du finder opskriften på DR-Tekst TV side 878.
>
> Niels

Hej

Er der er rar sjael, som vil skrive opskriften af fra tekst tv til os
uheldige, der ikke kan faa dansk tekst tv??

Tusind tak

Pia

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 23-12-02 15:38

Pia skrev:

> Er der er rar sjael, som vil skrive opskriften af fra tekst tv
> til os uheldige, der ikke kan faa dansk tekst tv??

Gå ind på <http://www.dr.dk/nyheder/> og vælg "Tekst-TV" i øverste
højre hjørne. Tast dernæst "878" ind i det lille felt i nederste
venstre hjørne af popup-vinduet. Voilà.

// Klaus

Fra : Pia

Dato : 23-12-02 16:49

"Klaus Alexander Seistrup" <jakabov119@magnetic-ink.dk> wrote in message

> Gå ind på <http://www.dr.dk/nyheder/> og vælg "Tekst-TV" i øverste
> højre hjørne. Tast dernæst "878" ind i det lille felt i nederste
> venstre hjørne af popup-vinduet. Voilà.
>

> // Klaus
det var smart...det vidste jeg ikke, man kunne :)

Pia

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 23-12-02 15:39

Mon, 23 Dec 2002 14:31:52 -0000, skrev "Pia"
<pia.a.reynolds@btinternet.com> :

>Er der er rar sjael, som vil skrive opskriften af fra tekst tv til os
>uheldige, der ikke kan faa dansk tekst tv??

Du kan finde tekst-tv på www.dr.dk !!

Men her er opskriften:

200 g sukker
250 g havregryn
100 g smør
50 g kakao
7 spsk stærk kold kaffe
perlesukker til rulning

Alle ingredienser æltes sammen.
"Dejen" formes til små kugler, som rulles i perlesukker.

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside med bl.a. Galleri: http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : N/A