Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash Ram
Fra : René Sørensen

Dato : 22-12-02 23:42

Jeg har tænkt mig at købe et Canon S45 kamera, men jeg ved ikke hvilke
Compact flash kort jeg skal vælge, hvilke er de bedste / hurtigste også
gerne hvilke mærker er at foretrække?

Og er der nogen der har en adresse hvor de er billige?

Med Venlig Hilsen

René Sørensen

Fra : Lars

Dato : 23-12-02 07:37

"René Sørensen" <rs@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> gerne hvilke mærker er at foretrække?
>
> Og er der nogen der har en adresse hvor de er billige?

Hej
Ja søg på http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp
Der kan flash Ram findes til ca 1/2 pris af Sjællandspriserne.
Mvh
Lars

Fra : René Sørensen

Dato : 23-12-02 12:56

> [...]
> Ja søg på http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp
> Der kan flash Ram findes til ca 1/2 pris af Sjællandspriserne.

Tak for linket, men jeg står og skal bruge dem i dag, er sandisk gode flash
ram?, og hvad er forskellen på campactflash kort og compactflash ultra kort?

jeg skal kun bruge dem til still billeder, ikke film.

René Sørensen

Fra : PJ

Dato : 23-12-02 15:46

Og hvilken alder har så personerne - du vil tage billedr af?

PJ

Fra : René Sørensen

Dato : 23-12-02 16:36

"PJ" <pjnast@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvilken alder har så personerne - du vil tage billedr af?
>
> PJ

Jeg kan ikke se hvilken relevans det har til mit spørgsmål, men du tror da
vist på julemanden endnu, hvis ikke du ved hvad du vil svare på mit
spørgsmål, så lad være med at skrive noget.

GLÆDELIG JUL.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-12-02 10:21

"PJ" <pjnast@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvilken alder har så personerne - du vil tage billedr af?
>
> PJ
Bort set fra at du har den §!"#¤%¤! USKIK med at svare over det foregående
indlæg, hvad vil du så gøre hvis det er hans b.børn på 5&7 år ??. Er dit
indlæg ikke rimeligt OT:? .

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-12-02 10:28

Eller har du noget "insider" viden som du egentligt SKAL gå videre med ????.

Fra : Lars

Dato : 23-12-02 17:00

> [...]
> Jeg har tænkt mig at købe et Canon S45 kamera, men jeg ved ikke hvilke
> Compact flash kort jeg skal vælge, hvilke er de bedste / hurtigste også

Hej Rene
Mht sammenligning så se: http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/

Mvh & Glædelig Jul

Lars
Besøg min fotohjemmeside: http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : big

Dato : 26-12-02 14:25

De billigste flash kort findes på www.edbpriser.dk eller hold øje med
reklamerne fra Aldi, her koster de det samme, men du sparer portoen.
BiG

Fra : Lars

Dato : 26-12-02 14:54

"big" <MR.BIG@oncable.dk> wrote in message
> De billigste flash kort findes på www.edbpriser.dk eller hold øje med
> reklamerne fra Aldi, her koster de det samme, men du sparer portoen.
> BiG

VRØVL :)))

De billigste findes på

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp

eller

http://geizhals.cc/

Du betaler alt for meget i DK - F.eks. koster IBM 1 GB Microdrive 1700 kr, i
Tyskland og 3500 i DK - ligeledes er CF-kort mv. ½-pris i Tyskland.
Du har endda benzin / busbillet betalt mange gange.....
Lars