Tråd-oversigt
Fra : Morten Lind

Dato : 22-12-02 17:07

God aften - det er i hvert fald mørkt

Der er nogle tråde, hori man ikke kan klikke på nogle af
cirklerne.....Hvorfor det og hvad gør de(ikke)?

God søndag & god fornøjelse til hobbitterne i aften fra Boromir

Fra : Jesper

Dato : 22-12-02 18:02

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> God aften - det er i hvert fald mørkt
>
> Der er nogle tråde, hori man ikke kan klikke på nogle af
> cirklerne.....Hvorfor det og hvad gør de(ikke)?
>
> God søndag & god fornøjelse til hobbitterne i aften fra Boromir

Det er indlæg som:
a: ikke er hentet.
b: ikke findes på din server f.eks fordi de er blevet slettet fra
serveren eller fordi de ikke er blevet distribueret til din newsserver
eller der er sendt control.cancel på dem.
c: de er blevet slettet fra din klient efter du har hentet dem når du
når max antal indlæg i en gruppe.
d: det er crossposts fra andre grupper du ikke abonnere på eller som
ikke findes på din newsserver.
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water."

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-12-02 18:09

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Der er nogle tråde, hori man ikke kan klikke på nogle af
> cirklerne.....Hvorfor det og hvad gør de(ikke)?

Hvis cirklerne er grå, betyder det, at kun headerne men ikke selve
brødteksten i indlæggene er hentet ned. Har du sat den til kun at hente
headere? Hvis indlægget slet ikke er hentet ned, har det ikke en cirkel,
men en rhombe.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 23-12-02 16:54

> [...]
> brødteksten i indlæggene er hentet ned. Har du sat den til kun at hente
> headere? Hvis indlægget slet ikke er hentet ned, har det ikke en cirkel,

Tak til jer begge - så må jeg have stillet om til at hente flere end
tyve indlæg, for der er alt for mange, jeg ikke kan læse, når jeg kun
har tid til at være på én gang om dagen

--
Hverken enten eller, blot både og.....
http://belzebub.biz

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-12-02 17:12

> Tak til jer begge - så må jeg have stillet om til at hente flere end
> tyve indlæg, for der er alt for mange, jeg ikke kan læse, når jeg kun
> har tid til at være på én gang om dagen

Om en måned er du på mere end én gang om dagen. Du bliver afhængig -
måske Dr. Monster har noget mod afhængighed ???!! 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 23-12-02 17:56

> Om en måned er du på mere end én gang om dagen. Du bliver afhængig -
> måske Dr. Monster har noget mod afhængighed ???!! 8-D

Hæ, hæ......Dr. M. har intet PRINCIPIELT mod afhængighed. Dr.M.knows all
about it - just check the footer.....

Jesper - Hvor h...... stiller man om til at hente flere indlæg? Jeg
satte den til 20, da jeg satte den op, men jeg kan da se, det er for
lidt

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 23-12-02 20:34

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Jesper - Hvor h...... stiller man om til at hente flere indlæg? Jeg
> satte den til 20, da jeg satte den op, men jeg kan da se, det er for
> lidt

God nok hedder jeg ikke Jesper, men...:
Menuen special -> Newsgroup settings -> Article Limit

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-12-02 12:57

> Om en måned er du på mere end én gang om dagen. Du bliver afhængig -
> måske Dr. Monster har noget mod afhængighed ???!! 8-D

Hvis jeg havde noget mod afhængighed, ville jeg da ikke sidde her
fire-fem timer hver dag.
Og til Morten Lind vil jeg sige, at det er sødt at se en ung og
uskyldig person som dig. Du aner ikke, hvad nyhedsgrupper indebærer. Du
kan roligt sætte dem til at hente 400 indlæg
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 24-12-02 13:08

> [...]
> uskyldig person som dig. Du aner ikke, hvad nyhedsgrupper indebærer. Du
> kan roligt sætte dem til at hente 400 indlæg

Jeg tror faktisk at Morten Lind er på alder med dig Monster - men han
bliver nok smigret over at du tror at han er en knægt.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-12-02 14:10

> Jeg tror faktisk at Morten Lind er på alder med dig Monster - men han
> bliver nok smigret over at du tror at han er en knægt.

Jeg håber, han giver mig en lignende kompliment tilbage
Jeg tænkte i øvrigt ikke så meget på kronologisk alder, men mere på
erfaring på usenet.
--
Henrik Münster
Esbjerg