Piaggio New Zip
Fra : KlausB

Dato : 21-12-02 17:29

Hej NG

Da jeg var i færd med at fjerne ringen i vario'en opdagede jeg at der sad en
ring mere, altså to ringe. Den inderste var lidt tyndere end den yderste.
Kan man fjerne dem begge eller er den ene til for at undgå slid på vario´en
indvendig???

Nogen andre der kender til samme "Fenomen".

Venlig hilsen
Klaus B Zip 2000

Fra : LaLLe

Dato : 28-12-02 04:10

Bare fjern dem begge. Hi-Per2 motoren som sidder på din zip er så overlegen
at for at de kan få den begrænset til 30 km/t er de nødt til at bruge 2
skiver.

--

LaLLe
www.stalkerzone.dk