Akkorder til Jons sange?
Fra : Anders F. Nielsen

Dato : 20-12-02 20:47

Hey gruppe.
Har nogle lyttet Jons sange af? Tænker specielt på Right Here Next to You.

Har virkelig brug for nogle akkorder - det er faktisk meget vigtigt. Takker!

Fra : Troels

Dato : 20-12-02 21:27

> Hey gruppe.
> Har nogle lyttet Jons sange af? Tænker specielt på Right Here Next to You.
>
> Har virkelig brug for nogle akkorder - det er faktisk meget vigtigt.
Takker!

Vers:
Dsus2 - Dsus/G - Dsus/H Dsus2/A - Dsus/G
Sådan kører den vist bare der ud af.

Omk er jeg ikke sikker på men tror det er noget i stil med:
D-Hm-G-A
D-Hm-G A - D
Som sagt ikke sikker på det.

Det der flere dele end det?
/Troels

Fra : Anders F. Nielsen

Dato : 21-12-02 00:41

"Troels" wrote

> [...]
> Dsus2 - Dsus/G - Dsus/H Dsus2/A - Dsus/G
> Sådan kører den vist bare der ud af.
>
> Omk er jeg ikke sikker på men tror det er noget i stil med:

Hej Troels.

Tak for buddet. Nej, jeg synes heller ikke omkvædet lyder rigtigt. Det kan
bruges -
men det er ikke den 100% korrekte Jon sound! ;)

VH
Anders