MP3 Strip
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 06-03-01 14:48

Hej

Er der egentlig nogen af jer, der har prøvet MP3 Strip? Det er en 'sød'
lille tingest, der 'bare' kan afspille MP3 filer uden altfor mange
dikkedarer. Det eneste man skal er at finde sin MP3 mappe.

Jeg har haft den kørende nu i et par timer samtidig med jeg er på net,
og det har ikke givet nogen problemer overhovedet. Den er fuldt ud OS
9.1 kompatibel. - Og så bruger den næsten ingen RAM.... Prøv at ta' et
kig. Link:
<http://www.versiontracker.com/redir.fcgi/kind=1&id=9179/MP3Strip.sit>.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The
World

Fra : Toke Riis Ebbesen

Dato : 06-03-01 20:18

Hej
> Er der egentlig nogen af jer, der har prøvet MP3 Strip?
Jeg har kørt den i et par måneder og elskede den højt, fordi den altid
ligger klar i kontrollinjen og bruger meget lidt ram, samt 'hakker' meget
lidt i det i forhold til andre mp3-afspillere.
Jeg har dog frustreret afskaffet den efter at den er begyndt at afspille på
en overstyret lydstyrke, uden at jeg jeg kan gøre noget ved det - tricket er
normalt at indstille lydstyrken ved at trykke crtl-tasten nede samtidig med
at man klikker på kontrollen. det virker ikke mere, med ovennævnte kedelige
resultat.
Hvis nogen har et løsningsforslag, udover at geninstallere systemet
(sletning af prefs og geninstallering af modulet virker ikke) , så kom med
det!!

- Toke

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 08-03-01 19:47

Toke Riis Ebbesen <tokere@bigfoot.com> wrote:

> Hvis nogen har et løsningsforslag, udover at geninstallere systemet
> (sletning af prefs og geninstallering af modulet virker ikke) , så kom med
> det!!

Hold ctrl+shift nede mens du klikker på strip'en. Så kan du vælge
'customize keyboard commands'

MVH ANR

"You're damned if you do, and you're damned if you don't!"
- Bart Simpson

Fra : Toke Riis Ebbesen

Dato : 14-03-01 21:18

Tak for tippet,
Det er muligt som anført at ændre keyboard shortcuts for lydindstillinger,
men ligefedt hjælper det: lydstyrken kan stadig ikke justeres.. Der er noget
helt galt med min mp3 strip... Men hvad er det så lige der er galt? Lægger
den evt. en skjult præference-fil et eller andet sted på harddisken?