Tommy Seebach
Fra : Shiva

Dato : 20-12-02 03:29

Han lavede et nummer som hedder ????? måske " I´m in love"
er der nogen som kender det
Jeg mener at han lavede det solo, men måske husker jeg forkert , ellers må
det vel være Sir Henry..
Jeg ville tro at det må være i slutningen af 70érne - eller starten af
80érne

Hvilken år , hvad er titlen
Og vigtigst af alt hvor kan man købe den ??

Fra : Pia.H.

Dato : 20-12-02 06:50

"Shiva" <shiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 80érne
>
> Hvilken år , hvad er titlen
> Og vigtigst af alt hvor kan man købe den ??

Det er Tommy Seebach og nummeret hedder I'm in love.
www.cdskiven.dk har en cd hvor den er på.

Pia

Fra : Shiva

Dato : 20-12-02 22:20

Smuk ,,, tak for hjælpen , Jeg skylder dig én !!