Sims
Fra : Anet

Dato : 19-12-02 17:36

Hvad er forskellen på the sims unleashed og så the sims livin´it up?

--
Hilsen
Annette

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 19-12-02 18:23

> Hvad er forskellen på the sims unleashed og så the sims livin´it up?

Der er ret stor forskel.
Unleashed er de primære nye funktioner at man kan få kæledyr som
familiemedlemmer. Der ud over er der også en del ting tilknyttet til
kæledyrene. Altså hundekurve - madskåle - talende papegøjer osv. Endvidere
får man mulighed for at tage ned i "Den gamle bydel" hvor det er man kan
adoptere dyr, gå på restaurent, købe/sælge grøntsager. (Jeg syntes at denne
expansion gør hot date og vacation rimelig overflødige - og den er klart
bedre end dem)

Livin' it up er en ret gammel expansion pack, så det er ved at være lang tid
siden jeg købte den - og da jeg har alle expansion packs installeret er det
lidt svært at skelne mellem dem. Men her har man ikke mulighed for at
forlade ens bolig - der er altså ikke nogen gammel bydel man kan besøge. Jeg
mener at kunne huske at de hovedsagelige ting man får her er nye lamper,
borde osv osv osv. Endvidere kan man få besøg af manden med leen, klovnen
(hvis man er i dårligt humør) og endelig får man en tjenestepige-robot
(eller rettere mulighed for at købe den).

Men hvis du er ny i The Sims ville jeg umiddelbart anbefale at du købte
Unleashed. - idet jeg ikke mener at kunne huske at Livin' it up gav særlig
mange nye muligheder. (Du skal dog være opmærksom på at hvis du først
installerer unleashed - og senere beslutter dig for at købe livin' it up så
kan du ikke umiddelbart installere den. Så skal man starte forfra med at
installere - og man mister altså således alle ens karakterer.)

Mvh
Vibeke

Fra : Anet

Dato : 19-12-02 18:32

Hej Vibeke

Ud fra det du beskriver så lader jeg børnene bare have den unleashed det er
vist det de har brug for. TAk for en udførlig beskrivelse

--
Hilsen
Annette

Fra : P Nissen

Dato : 20-12-02 07:18

On Thu, 19 Dec 2002 18:32:25 +0100, "Anet" <anet@hotmail.com> wrote:

>Ud fra det du beskriver så lader jeg børnene bare have den unleashed det er
>vist det de har brug for. TAk for en udførlig beskrivelse

Hej

Bare lige for at sikre at du ikke køber noget som ikke virker. Det
ville jo være surt både fir dig og for ungerne.

"Sims Unleached" er en overbygning til "Sims" og man skal derfor
have "Sims" i sin computer først. "Sims Unleached" alene vil ikke
fungere.

mvh PN

Fra : Henrik Hansen

Dato : 01-01-03 13:11

Vibeke Jørgensen skrev:

> [...]

> kan du ikke umiddelbart installere den. Så skal man starte forfra med at
> installere - og man mister altså således alle ens karakterer.)

Jeg vil godt lige pointere, at man ikke behøver miste sine sims fordi man
skal installere forfra... hvis man gemmer alle de biblioteker, der hedder
UserData og efter man har installeret påny, kopierer dem ind i spillet igen,
kan man fint fortsætte hvor man slap. ;)

Henrik L. Hansen
virus@privat.dk