DVD problemer på G4
Fra : PoP

Dato : 06-03-01 11:43

Satan og helvede - jeg har opgraderet til 9.1, men nu kan jeg ikke få DVD'en
til at køre. Jeg får en fejlmeddelelse, som jeg synes, jeg har set før, men
jeg kan ikke huske, hvordan problemet blev løst. Den lyder noget i retning
af: "Apple DVD-player kan ikke åbnes, fordi den nødvendige hardware ikke
findes". Hmmmm

Er der nogen, der har et bud på en løsning?

Venligst
Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-03-01 13:49

PoP <pop@e-box.dk> wrote:

> [...]
> findes". Hmmmm
>
> Er der nogen, der har et bud på en løsning?

Hvilken version af DVD playeren bruger du? Nogle af de ældre versioner
fra 9.0x virker ikke med 9.1. Desværre inkluderes opdatering af DVD
Playeren ikke i netudgaven af 9.1 opdateringen, og version 2.3 (ibook og
tibook) samt 2.5 (Nvida) er ikke til offenligt afhentning.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg er boligløs i København fra 1 april

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-03-01 16:39

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Hjælp! Jeg er boligløs i København fra 1 april

Nu igen! Det var da godt du skiftede til en bærbar Mac

/Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-03-01 00:43

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Nu igen! Det var da godt du skiftede til en bærbar Mac

Det var sgu derfor. Jeg regner med at flytte tilbage til min søsters
sofa om er par uger

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-03-01 16:39

PoP <pop@e-box.dk> wrote:

> Jeg får en fejlmeddelelse, som jeg synes, jeg har set før, men
> jeg kan ikke huske, hvordan problemet blev løst.

Jeg er også stødt ind i det problem og endte med at indstallere en ren
omgang MacOS.

/Martin