Hjælp! Hvad skal jeg købe-det er snart jul~
Fra : Poul Andersen

Dato : 18-12-02 18:16

Hej NG,

Min søn ønsker sig et computerspil i julegave.
Han vil gerne have noget der minder om:

Castle Wolfenstein
Medal of Honour
Soldier of Fortune 1-2

Er der noget nyt på markedet, der minder om dem?

VH
Hans far

Fra : Gråmus

Dato : 18-12-02 18:36

> [...]
> Medal of Honour
> Soldier of Fortune 1-2
>
> Er der noget nyt på markedet, der minder om dem?

Hvad med Spearhed til MOH ?

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 18-12-02 18:42

> Hvad med Spearhed til MOH ?

Det er da ikke lige et spil for børn, er det ikke lidt for kompliceret?

/Vibeke

Fra : Gråmus

Dato : 18-12-02 18:43

"> > > Min søn ønsker sig et computerspil i julegave.

> Det er da ikke lige et spil for børn, er det ikke lidt for kompliceret?

Knægten har jo åbenbart MOH i forvejen, så ....

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 18-12-02 18:49

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da ikke lige et spil for børn, er det ikke lidt for kompliceret?

Måske,- men han har godt nok lige taget kørekort )

Hvad koster den der Spearhead?
Er det det man kalder en add-on?

VH Farmand

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 18-12-02 19:04

> Måske,- men han har godt nok lige taget kørekort )

Hehe, ja okay, men man ved jo aldrig hvor gammel sådan en søn er.

> Hvad koster den der Spearhead?

www.spilpriser.dk er altid et godt sted at kigge - det står til 218 kr.

/Vibeke

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 18-12-02 19:13

> Hehe, ja okay, men man ved jo aldrig hvor gammel sådan en søn er.

> www.spilpriser.dk er altid et godt sted at kigge - det står til 218 kr.
>
> /Vibeke

Hej Vibeke,

Fint link,- tak skal du have og god jul!

Farmand

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 18-12-02 18:38

> [...]
> Medal of Honour
> Soldier of Fortune 1-2
> Er der noget nyt på markedet, der minder om dem?

Hvad med Hitman 2?

Mvh
Vibeke

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-12-02 18:38

"Poul Andersen" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Medal of Honour
> Soldier of Fortune 1-2
>
> Er der noget nyt på markedet, der minder om dem?

I har kabelnet? Så må svaret være Battlefield 1942!

- Martin

Fra : [KBC]

Dato : 19-12-02 07:00

Counter -Strike ville være et godt bud til en knægt!

mvh
[KBC]

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 19-12-02 13:12

"[KBC]" <kasper.bcNOSPAM@get2net.dk> wrote in news:atrn9d$12sp$1
@news.cybercity.dk:

> Counter -Strike ville være et godt bud til en knægt!

Bortset fra at counter-strike er noget lort kan det vist næppe kaldes 'nyt
på markedet'.

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-12-02 15:39

"Arne Schwerdtfegger" <knud@INVALIDskodliv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> @news.cybercity.dk:

> Bortset fra at counter-strike er noget lort kan det vist næppe kaldes

Hihi. Det kunne jeg ikke være mere enig i.

- Martin