Regina ??
Fra : Morten

Dato : 18-12-02 09:35

Hej Alle..
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor på nettet man kan downloade
Reginas cd henne ?? Jeg ved godt man kan bruge Kazaa men jeg vil håbe
at derer nogen der har lagt hendes CD ud på nettet ! ??

Vær venglig at svarer på min mail oz0mj@eqso.org Da jeg ikke læser
disse grupper så tit !

Mvh morten

TAK!

Fra : Mikkel Winther

Dato : 18-12-02 09:57

Morten (slet DEALB) was trolling as usual:
> [...]
> Reginas cd henne ?? Jeg ved godt man kan bruge Kazaa men jeg vil håbe
> at derer nogen der har lagt hendes CD ud på nettet ! ??

Ikke nok med at du er en idiot, du har også dårlig smag.

> Vær venglig at svarer på min mail oz0mj@eqso.org Da jeg ikke læser
> disse grupper så tit !

Øhh... Nej.

m.
--
When IRA bombs were set off in London, nobody suggested bombing West
Belfast or Boston, the source of a significant part of IRA's financial

Fra : Søren Blom

Dato : 18-12-02 11:29

"Mikkel Winther" <mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk> skrev

> Ikke nok med at du er en idiot, du har også dårlig smag.

Dagens bedste svar LOL.

--
Søren Blom
soren@blom.dk