S: Billet til "Ringenes Herre 2 - De to Tå~
Fra : Danni Luong

Dato : 17-12-02 15:29

Da min kæreste har vundet en enkelt billet til ovenstående film, har
jeg denne til salg for hbo. 80,-. Pladsens lokation er række 20, stol
3, fredag den 20. decemebr i Imperial - København, kl 18.

Please email mig dit bud.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 18-12-02 08:39

"Danni Luong" <tweedy@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Da min kæreste har vundet en enkelt billet til ovenstående film, har
> jeg denne til salg for hbo. 80,-. Pladsens lokation er række 20, stol
> 3, fredag den 20. decemebr i Imperial - København, kl 18.

Du mener vel at den sælges til påtrykte pris.

--
Niels Henriksen
bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-12-02 18:41

Niels Henriksen wrote:

> Du mener vel at den sælges til påtrykte pris.

Han mener ihvertfald at han kan sælge den i denne
gruppe - og det må han ikke, da gruppe ikke må
bruges til køb og salg.

Det burde have været postet i news:dk.marked.privat

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.