Backup.app
Fra : Henrik Münster

Dato : 16-12-02 21:01

I går ville jeg prøve min nye cd-brænder Det skulle jo være så godt. Jeg
åbnede derfor Backup.app og lavede en backup af hele min dokument-mappe
på ca. 300 MB til en tom cd. Det gik da fint og også ret hurtigt. Nu
ligger alle mine dokumenter på en cd.
Men øøøhh, det kunne jeg da selv have gjort. Det er da bare at
kopiere dokumenterne over. Jeg er vant til, at et backup-program
komprimerer dokumenterne. Ok, så er det også meget godt, at jeg bare kan
tage cd'en med til enhver anden computer. Men hvad med inkrementel
backup, som det hedder på dansk? Det er da en meget vigtig del af en
backup, da det sparer lidt tid og diskplads. Skal jeg hellere fortsætte
med at bruge Retrospect Express?
--
Henrik Münster
Esbjerg