Start problemer
Fra : PHK

Dato : 15-12-02 20:25

Min Aprilla kunne ikke starte da den var varm. Relæet til selvstarteren
klikkede, men der skete ikke en skid. Der var strøm på.

Da jeg nogle timer senere prøvede igen var der ingen problemer.

Hvad kunne der have været galt?

Sidder der nogle kul i startmotoren der bliver slidt?

--
_
|_|

Fra : PHK

Dato : 16-12-02 16:27

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kunne der have været galt?
>
> Sidder der nogle kul i startmotoren der bliver slidt?

Kullene var slidt ned.

Pris hos Yamaha (Det er en Yamaha motor): 800 kr. plus minus 50.

Billigt i forhold til hvad Aprilia vil have for den samme ting, jeg
garanterer.

--
_
|_|

Fra : Morten Larsen

Dato : 16-12-02 21:24

> Kullene var slidt ned.
>
> Pris hos Yamaha (Det er en Yamaha motor): 800 kr. plus minus 50.
>
> Billigt i forhold til hvad Aprilia vil have for den samme ting, jeg
> garanterer.

Kan du ikke skifte kullene alene i sådan en motor ?

Morten

Fra : PHK

Dato : 17-12-02 19:58

"Morten Larsen" <hos@larsenNOSPAM.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke skifte kullene alene i sådan en motor ?

Det var faktisk hvad der blev gjort - der var nogle kul der passede 95% - og
det virker.

700 kr. sparet dér!

--
_