Frejner - hvordan undgår man dem..?
Fra : Mikael

Dato : 15-12-02 16:08

hejsa derude, jeg har et spøgsmål vedrørende fejner, kan man gøre noget for
at undgå at få dem..?
jeg er, og har altid været, meget lys i huden - når jeg så kommer i kontakt
med solen får jeg frejner over det hele istedet for at blive brun - kan man
bruge noget specielt solcreme eller er det en slags vitaminmangel..?

Mvh Mikael
--
Remove 'nospam' from my emailadress..

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-12-02 16:59

> hejsa derude, jeg har et spøgsmål vedrørende fejner, kan man gøre noget
for
> at undgå at få dem..?

Du vil ikke kunne lide svaret
Der er intet, du kan gøre for at undgå fregner. Men du kan delvist skjule
dem ved at bruge P20 solcreme, og så tage så meget sol, at du blive
lysebrun. Hvis du undlader solcremen, så bliver du bare rød (med hvidt og
fregner).

Mvh Maria - som har flere end det er muligt at tælle

Fra : Mikael

Dato : 16-12-02 21:31

> [...]
> dem ved at bruge P20 solcreme, og så tage så meget sol, at du blive
> lysebrun. Hvis du undlader solcremen, så bliver du bare rød (med hvidt og

Tænkte det nok :(
Hvor kan man købe det P20 solcreme du nævner..? Skal man bare hoppe i den
største og bedste solarium, eller skal man tage det stille og roligt til at
begynde med, for nu skal der ikke ret meget sol til før at jeg bliver vildt
rød..

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-12-02 16:16

> Hvor kan man købe det P20 solcreme du nævner..?

Matas

> [...]
at
> begynde med, for nu skal der ikke ret meget sol til før at jeg bliver

Tag det roligt, men ofte. Det gover en mere jævn kulør, og kroppen bliver
også bedre til at tage imod solen. Men husk solcreme hver gang, og selv om
det kan virke lidt skørt med solcreme og solarie, så er det vejen frem til
en lidt mørkere lød - i hvert fald for os rødhårede

Mvh Maria

Fra : Jeanette Hansen

Dato : 18-12-02 14:11

> Matas

> at
> vildt
>
> det kan være svært at udgå, jeg selv tager 6 minuter 3 -4 gange om ugen og
jeg bliver stadig rød og klør, og efter 14dage så tager jge ikke imod mere
farve og 14 dage senere kan jeg starte forfra, nogen kan bare ikke få farve
uden den alm sol

Fra : Jeanette Hansen

Dato : 18-12-02 14:11

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-02 20:03

"Jeanette Hansen" <spammail@spamil.dk.com.pls.fuck.off> wrote in message
> [...]
> jeg bliver stadig rød og klør, og efter 14dage så tager jge ikke imod mere
> farve og 14 dage senere kan jeg starte forfra, nogen kan bare ikke få

Har samme problem. Kan kun blive "lidt mindre bleg" :) til en hvis grænse.
Hvis jeg ikke holder det, så 14 dage efter ligner jeg et spøgelse igen.
Hader at være rødhåret

Mvh
Benny
--
Tips hos http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=146876
Spil på alt lige fra golf til fodbold, med gode odds.

Fra : heidi

Dato : 07-01-03 22:02

test test

"Jeanette Hansen" <spammail@spamil.dk.com.pls.fuck.off> skrev i en