FiFa 2003 Problem
Fra : Kristian Platz

Dato : 13-12-02 17:41

Jeg har downloadet fifa via kazaa jeg kan godt installere det men så
når den loader en kamp lukkers fifa og går ud i windows igen. er der
andre der har haft dette problem? hvis hvad gjorde I for at få det til
at virke?

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-12-02 18:15

"Kristian Platz" <krolle8@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> når den loader en kamp lukkers fifa og går ud i windows igen. er der
> andre der har haft dette problem? hvis hvad gjorde I for at få det til

Problemet ligger i at det er en rippet udgave, og der mangler så en fil som
brænderen ikke kan se, og mangler denne fil, så kan du ikke spille spillet.
Der er så dem der er så flinke at rode bod på det på enten den ene eller
anden måde, som regel med en ekstra exe fil.
Men sådan er det når man henter sager på den måde, man bliver som regel
skuffet.

Kim Larsen

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-12-02 18:52

> [...]
> når den loader en kamp lukkers fifa og går ud i windows igen. er der
> andre der har haft dette problem? hvis hvad gjorde I for at få det til

Hej

Køb det på ÆRLIG vis så virker det altid...
Du skulle prøve det!!!!!

Kurt

Fra : GINGE

Dato : 13-12-02 22:59

>Køb det på ÆRLIG vis så virker det altid...

Jaaa..... Næsten altid )