Lyd ud af PowerBook
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 13-12-02 06:14

Hejsan,

Så fik jeg endelig fat i en powerbook - and a fine machine it is too.

Det er en anden generations 550Mhz. Men spørgsmålet er...

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen lydudgang på sådan en
fætter? Kan man kun bruge usb-højtalere? Og hvad med s-vhs udgangen -kan
den bruges til at få lyd over i forstærkeren?

Og så er jeg jo samtidig kommet på osX (omsider) - og det er jo nice

anr

"Can't we have one meeting that doesn't end with us
digging up a corpse?"
-Mayor "Diamond" Joe Quimby

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 14-12-02 00:21

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> fætter? Kan man kun bruge usb-højtalere? Og hvad med s-vhs udgangen -kan
> den bruges til at få lyd over i forstærkeren?

Hej ANR,
Iflg. Mactracker har din model en 16-bit stereo jack til hørebøffer; det
skulle da osse bare mangle... Så er det bare at finde den: der står
ikke, hvor den sidder ;-D
vh Jens

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-12-02 10:57

Jens Rasmussen <jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Iflg. Mactracker har din model en 16-bit stereo jack til hørebøffer; det
> skulle da osse bare mangle... Så er det bare at finde den: der står ikke,
> hvor den sidder ;-D

På venstre side bagerst ved siden af PCMCIA-porten, hvis det da ikke er
lavet om.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 14-12-02 14:37

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> wrote in message

> På venstre side bagerst ved siden af PCMCIA-porten, hvis det da ikke er
> lavet om.

Det er ikke lavet om...

(Det står desuden også i den lille bog: "Introduktion til PowerBook G4" der
følger med en ny PB (med fine billeder og pile og alt muligt))

--
-Lasse-
Glad PowerBook G4 ejer :)

Fra : Andreas Rasmussen

Dato : 15-12-02 18:59

"Lasse Leegaard" <Lasse@b.r.a.n.d.b.i.l...d.k.> wrote:

> [...]
>
> (Det står desuden også i den lille bog: "Introduktion til PowerBook G4" der
> følger med en ny PB (med fine billeder og pile og alt muligt))

Hmm, den er jeg da vidst desværre blevet snydt for... nå men det går vel
nok - de fleste ting kan jo findes på nettet.

Jeg lavede dog så mit forsøg idag, med videoen tilsluttet s-vhs udgangen
på Ti'en og skærmen hoppede som en sindsyg. Da det så lykkedes mig at få
den over på pal var det stadig ikke brugbart... Er det ikke sådan man
skal få billede på fjernsynet? Jeg skal da kunne se divx på fjernsynet

Har i brugt s-vhs udgangen til det?

Men ellers er det godt nok en nice maskine

anr