Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lastolite baggrunde
Fra : Ukendt

Dato : 11-12-02 12:54

Hej,

Hvor køber jeg mon baggrunde fra Lastolite? Den eneste forhandler jeg
har fundet i Danmark er OBT.

Går man ind til en fotohandler (læs fotofremkalder) så kigger de bare
måbende.

Nogen som har fundet f.eks. tyske onlineshops som har dem?

Mvh Jan

Fra : nullergrisen

Dato : 11-12-02 21:22

Prøv at ringe til CAV...
De har det meste eller en fotohandler som Foto Gerlach i Aalborg - de kan
skaffe det de ikke har på lager

kai

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 11-12-02 23:21

<Jan Petersen> skrev i en meddelelse

> Hvor køber jeg mon baggrunde fra Lastolite?
> Går man ind til en fotohandler (læs fotofremkalder) så kigger de bare
> måbende.

Nu er det heller ikke fotohandler der bruger de baggrunde mest, men derimod
en portræt fotograf, så måske du ville have mere held ved at spørge sådan
en, ellers er du velkommen til at ringe til mig, så skal jeg gerne hjælpe
dig videre..
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Alex W

Dato : 12-12-02 00:20

> en, ellers er du velkommen til at ringe til mig, så skal jeg gerne hjælpe
dig videre..

Hej
Du kan få baggrunde hos www.goecker.dk samt www.hother.dk samt www.cav.dk

/Alex Wallin

Fra : Yes-Jes

Dato : 12-12-02 08:54

Hej Du kan som privat (ikke mons reg) også købe hos OBT, det har jeg gjort
en del gange ingen problemer i det....

Mvh
Jes

Fra : Peter Schrøder

Dato : 11-12-02 14:44

<Jan Petersen> skrev
> Hvor køber jeg mon baggrunde fra Lastolite? Den eneste forhandler jeg
> har fundet i Danmark er OBT.

I følge deres hjemmeside er den danske importør:

Photoinvest
Kastanie Alle 16
DK-2720 Vanløse
Phone: 38797562
Fax: 38798252

Mon ikke de kan hjælpe dig med en forhandler?

vh
Peter Schrøder

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-02 13:06

On Wed, 11 Dec 2002 12:53:54 +0100, Jan Petersen <> wrote:

Findes der egentlig alternativer til Lastolite?

Deres stativ er vist "bare" et Manfrotto med et andet navn på? Jeg har
bl.a. også set Port-A-Stand fra Savage, men har kun kunnet finde
forhandlere i USA - og det koster jo en bondegård at få det fragtet
herover til lille DK.

Mvh Jan

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 20-12-02 09:10

> Findes der egentlig alternativer til Lastolite?

Ja Stifondo