Seal
Fra : Jacob E

Dato : 10-12-02 22:45

Kan det virkelig passe, at den fremragende engelske sanger Seal ikke har
udgivet et album siden "Human Beings"??

Mvh Jacob

Fra : B|aze

Dato : 10-12-02 23:55

Nej det kan ikke passe
han udgav albummet som simpelthen hed "Seal" i 91
og i 94 albummet med titlen "2"
Begge er udgivet af Warner
Han har dog ikke lavet noget siden

Fra : B|aze

Dato : 10-12-02 23:55

Nej det kan ikke passe

Fra : Tømreren

Dato : 10-12-02 23:56

> Kan det virkelig passe, at den fremragende engelske sanger Seal ikke har
> udgivet et album siden "Human Beings"??

Nej i 99 udkom albumet "Seal 1994 bonus tracks"
Du kan læse alt om den helt igennem kanon sanger her:
http://www.allmusic.com/cg/x.dll?p=amg&sql=B5383
/Tømreren

Fra : Jacob E

Dato : 11-12-02 09:46

"Jacob E" <not@realadress.ok> wrote in message
> Kan det virkelig passe, at den fremragende engelske sanger Seal ikke har
> udgivet et album siden "Human Beings"??
>
> Mvh Jacob

Blaze>> Læs lige mit spørgsmål igen...

Tømreren>> Jeg havde tjekket forinden på AllMusic, men det album du nævner
er ikke et "rigtigt" album. Så jeg må gå ud fra, at svaret på mit spørgsmål
er: Ja, han har ikke udgivet et album siden "Human beings"...

Jacob

Fra : B|aze

Dato : 11-12-02 11:53

> "Jacob E" <not@realadress.ok> wrote in message

> Blaze>> Læs lige mit spørgsmål igen...

Sorry, havde fået forkerte oplysninger omkring årstallet på Human Beings
Albummet
Men nej så har han ikke udgivet noget siden :)
Han var i gang med en tour i 1999, men den blev aflyst pga af dårlig
promotion

Fra : Jacob E

Dato : 11-12-02 12:20

"B|aze" <who@knows.huh> wrote in message
> Han var i gang med en tour i 1999, men den blev aflyst pga af dårlig
> promotion

Nååh?? Det var da skide synd. Jeg kunne da personligt godt tænke mig en
"cozy" aften med Seal i f.eks. "Pumpen"...

Har han egentlig nogensinde givet koncert i DK?

Mvh Jacob

Fra : Ingrid

Dato : 11-12-02 10:06

> Kan det virkelig passe, at den fremragende engelske sanger Seal ikke har
> udgivet et album siden "Human Beings"??

Det har han vist ikke, men han er med på en single fra en anden artist (her
for nyligt) jeg kan bare ikke huske titlen. I øvrigt er jeg enig med dig,
han er fremragende, synes dog at hans første album er bedst

Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Jacob E

Dato : 11-12-02 11:00

"Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> wrote in message

> [...]
> for nyligt) jeg kan bare ikke huske titlen. I øvrigt er jeg enig med dig,
> han er fremragende, synes dog at hans første album er bedst

Er tilbøjelig til at give dig ret...

Mvh Jacob

Fra : Per Madsen

Dato : 11-12-02 11:12

Ingrid <kysbruden@NOSPAMgmx.net> wrote:

> Det har han vist ikke, men han er med på en single fra en anden artist (her
> for nyligt) jeg kan bare ikke huske titlen.

Den er monsterfed!!! Jeg har været på jagt efter den, men ved desværre
heller ikke hvem det er med ;-(

Per

Fra : Jacob E

Dato : 11-12-02 11:41

"Per Madsen" <permand@cool.dk> wrote in message

> Den er monsterfed!!! Jeg har været på jagt efter den, men ved desværre
> heller ikke hvem det er med ;-(

Jakatta feat. Seal - "My vision".

Så kan du genoptage jagten..

Mvh Jacob