brød fra Era Ora eller La Strada..
Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 10-12-02 19:43

Er der nogle her som kan hjælpe mig med navnet på det bageri som leverer
brød til enten La Strada eller Era Ora i Kbh.?

mvh.
Karsten

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 11-12-02 02:36

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> skrev

> Er der nogle her som kan hjælpe mig med navnet på det bageri som
leverer
> brød til enten La Strada eller Era Ora i Kbh.?

Kender ikke La Strada, men Era Ora har bestemt så meget respekt for sig
selv, at de selv må bage brødet, hvilket alle bedre restauranter gør.
Mon ikke også La Strada gør det?

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 11-12-02 08:34

Era Ora får vist sit brød fra Il Fornaio, sådan var det i gamle dage
ihvertfald.. Eller dvs. Il Fornaio blev startet for at bage brød til Era
Ora.

http://www.ilfornaio.dk

Karsten.

Fra : Svend Andersen

Dato : 10-12-02 19:57

elektrosport@hotmail.com writes:
>Er der nogle her som kan hjælpe mig med navnet på det bageri som leverer
>brød til enten La Strada eller Era Ora i Kbh.?

Det er sandsynligvis Il Fornaio (på Amager, tidligere Nørrebro) da Il
Fornaio ejes af de to brødre der også ejer og driver Era Ora.

hilsen Svend A

Internet for mennesker:
http://www.enterpol.dk

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 13-12-02 08:47

ok, mange tak.. Det var også det jeg troede, jeg kunne bare ikke huske hvad
bageriet hed.. Det fandt jeg så selvfølgelig ud af lidt senere, typisk!

men tak for hjælpen :)
Karsten