Alternativ til ASE ?
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 10-12-02 00:13

- i kender vel til problematikken, All Seing Eye er netop startet på at
ville have penge for deres produkt.

- er der nogen der kender til alternative (gratis) produkter lig ASE?

niels

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 11-12-02 16:59

"Niels Rasmussen" <niels@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> - i kender vel til problematikken, All Seing Eye er netop startet på at
> ville have penge for deres produkt.
>
> - er der nogen der kender til alternative (gratis) produkter lig ASE?

Hvad er ASE ??

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 11-12-02 17:14

"Rasmus Bertelsen" <rasmusbertelsen@get2net.dk> wrote in message

> "Niels Rasmussen" <niels@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er ASE ??

All Seeing Eye - En online game browser. Rigtig god.

Og så vidt jeg kan forstå begynder de da ikek at kræve penge for det, det
tager bare lidt længere tid at refreshe serverne hvis man ikke vil regge
det..

Alternativt kan du jo prøve GameSpy den er vist gratis, men også sucky
sucky.

--
Andreas Jeppesen