Ozzy Ozbourne
Fra : John Doe

Dato : 09-12-02 00:34

hej med jer

jeg sad lige og så the Ozbournes på TV 2 og Ozzy siger på et tidspunkt, at
han er total flad efter at have tjent flere hundrede millioner $ på en
tourne. Nogen der ved, om det har noget på sig?

John

Fra : Queenie

Dato : 09-12-02 12:08

"John Doe" skrev d. 09-12-02 00:34 dette indlæg :
> [...]
> han er total flad efter at have tjent flere hundrede millioner $ på en
> tourne. Nogen der ved, om det har noget på sig?

Hvis man har fulgt lidt med, så tror jeg mere man skal tage det som det
sædvanlige brok fra Ozzy lol Han snakker jo konstant om, at hans kone
bruger for mange af hans penge på huset osv ... Tror nærmere, at han
bare prøver at passe godt på sine penge. Han kommer jo åbenbart fra
meget trange kår, og det kan sikkert få én til at behandle mange penge
anderledes end folk, der altid har været vandt til bare at kunne bruge
og bruge

http://www.kandu.dk/

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 09-12-02 12:56

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> meget trange kår, og det kan sikkert få én til at behandle mange penge
> anderledes end folk, der altid har været vandt til bare at kunne bruge

Gangsta-rappere har eller ikke noget problem med at bruge deres penge,
selvom de kommer fra trange år

/Nikolaj

Fra : Mark Høserich

Dato : 09-12-02 17:17

> Gangsta-rappere har eller ikke noget problem med at bruge deres penge,
> selvom de kommer fra trange år

Det er vist ikke alle Gangster Rap. der kommer fra trænge kår.

Fra : Troels

Dato : 11-12-02 22:40

> Det er vist ikke alle Gangster Rap. der kommer fra trænge kår.

Nogen af dem er bare gode til at lade som om

/Troels

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-12-02 19:50

> [...]
> meget trange kår, og det kan sikkert få én til at behandle mange penge
> anderledes end folk, der altid har været vandt til bare at kunne bruge

mener osse at han brokker sig over noget penge noget i et afsnit hvor han er
ved at klæde sig på og en eller anden sir "jam du er jo millionær" og han
svarer med et smørret grin "nå ja det er jeg jo osse"... med ozzfest og nye
og gamle albums, royalties etc. tror jeg ikke fam osbourne går fallit sån
lige inden for de næste par shoppeture

sniper_Nolight

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 09-12-02 19:58

Nej, jeg tror mere at bemærkningen var ironisk. Jeg tror bestemt ikke, at
Ozzy mangler penge. Manden har trods alt en sjov humor, så jeg tror som sagt
ikke, at historien har noget på sig.

Det samme blev jo sagt om Michael Jackson, som man mente var gået på røven,
men det passede jo heller ikke!
Svært at gå på røven, når man har solgt over 200 millioner albums og har
skrevet verdens bedst betalte kontrakt på næsten en milliard!!!

Hilsen

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Peter G

Dato : 10-12-02 00:06

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Svært at gå på røven, når man har solgt over 200 millioner albums og
>har skrevet verdens bedst betalte kontrakt på næsten en milliard!!!

Har han ikke et kæmpe lån at betale på i forbindelse med købet af
Beatles- kataloget?
--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 10-12-02 16:49

Det er blevet skrevet i pressen, men den historie holder jo ikke!
MJ og Sony Music ejer sammen ATV-kateloget, hvor Beatles-sangene indgår.
Kateloget blev i øvrigt udvidet tidligere i år, hvor man opkøbte flere
sange, der var blandt andet en masse country-musik.

Fra : Troels

Dato : 10-12-02 16:51

> [...]
> Kateloget blev i øvrigt udvidet tidligere i år, hvor man opkøbte flere
> sange, der var blandt andet en masse country-musik.

Når man købe sådan nogen kataloger er det altså lidt godteposeagtigt. Det
kan godt være man får noget godt, men man risikerer at få en masse l**t med
oven i købet

/Troels

Fra : Peter G

Dato : 10-12-02 22:44

> [...]

>Kateloget blev i øvrigt udvidet tidligere i år, hvor man opkøbte flere
>sange, der var blandt andet en masse country-musik.

Ok, tak for oplysningen.

(Be' om, vil du ikke venligst fremover skrive nedenunder det du svarer
på?)

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 09-12-02 22:51

Jeg tror ikke du skal betragte The Osbournes som noget seriøst informativt
reality show.
De snakker for at underholde - længere er den ikke.