PC avi fil kan ikke afspilles på ny iMac?
Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 09-12-02 00:22

hej gruppe

min søn kom hjem i aften med en CD hvor der var en film på.

Men, han kan ikke afspille den på sin nye iMac med OS X 10.2

QickTime mangler noget "der ikke er på serveren" !

skal han bruge et specielt program?
Hvilke?

Hvor for jeg fat i det?

tak for hjælpen.

hilsen Flemming

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 09-12-02 00:25

http://www.gen-v.net/dk.edb.mac/cache/9.html

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 09-12-02 12:52

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200207@gen-v.net> writes:

> http://www.gen-v.net/dk.edb.mac/cache/9.html

Til orientering: mplayer kan afspille ufiksede AVI-filer.

http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Ben Knudsen

Dato : 09-12-02 13:03

flemming-elimar@web-com.dk writes:
>Hvor for jeg fat i det

Søg efter mplayer på www.versiontracker.com

Ben

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 09-12-02 20:39

On 09/12/02 0:21, in article 3DF3D40A.B83BECFF@web-com.dk, "Flemming Elimar
Jensen" <flemming-elimar@web-com.dk> wrote:

> [...]
>
> Men, han kan ikke afspille den på sin nye iMac med OS X 10.2
>
> QickTime mangler noget "der ikke er på serveren" !

Hej Flemming

Se på http://www.mediamac.dk/index.php?page=news:show,id=8085

DivX Doctor II v2.1 fungere godt sammen med 3iVX.

Dvs. hiv din AVI film gennem DicX doctor og afspil den i Quicktime, hvor
3ivx er installeret som add on modul. Det virker rigtig godt.

MVH

Tommy

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-12-02 20:54

In article <BA1AB000.6B82%bernholm@adslhome.dk>,
Tommy Bernholm <bernholm@adslhome.dk> wrote:

> Dvs. hiv din AVI film gennem DicX doctor og afspil den i Quicktime, hvor
> 3ivx er installeret som add on modul. Det virker rigtig godt.

Man skal så bare være opmærksom på at filmen så ikke kan afspilles på en
PC bagefter, hvis det er noget man kunne få lyst til.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 11-12-02 21:36

On 11/12/02 20:54, in article newsspam4-2C9CBC.20541011122002@sunsite.dk,
"Martin Edlich" <newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> Man skal så bare være opmærksom på at filmen så ikke kan afspilles på en
> PC bagefter, hvis det er noget man kunne få lyst til.

Jo, for original filen bibeholdes. Dvs. Der lavet en ny fil.

MVH

Tommy

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-12-02 21:51

In article <BA1D6032.6D9F%bernholm@adslhome.dk>,
Tommy Bernholm <bernholm@adslhome.dk> wrote:

> Jo, for original filen bibeholdes. Dvs. Der lavet en ny fil.

Ja, gemmer du dem begge to (det gjorde jeg ikke)?

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 11-12-02 22:51

On 11/12/02 21:50, in article newsspam4-2E0D13.21505611122002@sunsite.dk,
"Martin Edlich" <newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> Ja, gemmer du dem begge to (det gjorde jeg ikke)?

Nej, det er selvfølgelig rigtig. Nu var det en demo video fra
tomshardware.com jeg prøvede det på (sammenligning af P4 3,6 ghz og P4 3.06
gHz med HT ( HT= Intel ´s måde at lave en CPU om til dual CPU)), så begge
filerne røg i skraldespanden efter brug.

MVH

Tommy