Truckdrive son of a bitch.
Fra : Troels

Dato : 08-12-02 18:13

Hej
Da jeg fornyelig var til Junior Senior koncert blev der spillet et pænt sejt
nummer med teksten "I' a truckdrive son of a bitch" før og efter JS gik på
scene. Er der nogen der ved hvem der er bandet bag?

/Troels

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-12-02 18:22

Troels wrote:
> [...]
> pænt sejt nummer med teksten "I' a truckdrive son of a bitch" før og
> efter JS gik på scene. Er der nogen der ved hvem der er bandet bag?

Kunne det være denne her?
DEADBOLT: "Voodoo Trucker" CD

læs mere
http://www.geocities.com/metalrulestheland/reviews.html

/ fhd

Fra : Troels

Dato : 08-12-02 18:47

> Kunne det være denne her?
> DEADBOLT: "Voodoo Trucker" CD
>
> læs mere
> http://www.geocities.com/metalrulestheland/reviews.html

Yes! Det var sgu den! Hør den lige her
http://music.barnesandnoble.com/search/product.asp?sourceid=0040140226703915
2510&ean=723248208426&bfdate=12-08-2002+12:44:00. Så skal jeg bare lige
finde det billigste sted at bestille den.

Mange tak.

/Troels