i-mac - støj
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 08-12-02 13:04

Hej

Jeg overvejer en i-mac med bredformatskærm.
Men - maskinen må jo af gode grunde placeres lige foran brugeren, så
hvor meget "larmer" den?

Jeg har hos en bekendt oplevet den gamle cube - uden ventilator - total
støjfri. Det var fantastisk.

mvh

Michael C.

Fra : Michael Holm

Dato : 08-12-02 13:14

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> hvor meget "larmer" den?
>
> Jeg har hos en bekendt oplevet den gamle cube - uden ventilator - total

desværre er den ikke helt så lydløs, der er en svag susen, men absolut
til at leve med...eMac'en syntes jeg til gengæld larmer for meget....
tror kun der er en vej, du må ud og lytte til een !
Bredformatskærmen er tilgengæld skøn !!

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 08-12-02 15:09

On 08/12/02 13:03, in article
1fmviqx.1vi4gtzldchymN%michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk, "Michael
> [...]

> hvor meget "larmer" den?
>
> Jeg har hos en bekendt oplevet den gamle cube - uden ventilator - total

Hej

Jeg har haft en imac G4/800 og blæseren sidder lige under skærmen, men den
summer kun lidt. Jeg har nu skiftet til en Cube, pga. den totale støjfrihed,
men også pga. muligheden for opgradering (CPU, skærm, grafikkort og harddisk
mv.)

Imac´en er helt klart Apple´s mest støjfrie maskine pt. (altså af de
stationære).

Meen, Cuben kan jo opgraderes op til dual 1,2 Ghz, men dog med blæser
isåfald.

MVH

Tommy