Langt om længe
Fra : Kim Larsen

Dato : 07-12-02 15:11

Hej rødder

Nu har jeg langt om længe fået mit polini kit 3 på, men kun cyl. top og
stempel, men det er nu meget sjovt på min gamle aprilia Rally. Der er kommet
et vildt optræk i dyret, men top-hastigheden er ikke så vild igen, ville en
gearing hjælpe på det ?
Ud over cyl. top og stempel, så har jeg fået nogle carbon ruller i, og det
er nogle der vil noget, så det er vel nok dem der giver optrækket. Når jeg
vrider øret på dyret, så løfter forhjulet sig en lille smule og holder det
nogle meter, og det mener jeg er en god ting med tanke på at jeg vejer godt
til

Kim Larsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 08-12-02 14:29

Hvis du vil have noget mere topfart, så invester i en gearing eller et andet
udstødning. Nu har du husket at dyse op da du skiftede cylinderen ikke?

--
Hilsen Morten Christensen