BF1942, lydproblemer
Fra : ThomasT

Dato : 05-12-02 22:58

Efter at have inst. patch 1.2 er der kommet meget støj på mine lyde især ude
i start-menuen (melodien). Det skratter enormt meget, hvad er der galt?
Jeg har et Soundblaster live 1024.

ThomasT

Fra : Thomas Poppelgaard N~

Dato : 06-12-02 08:51

prøv at sætte lydkvaliteten ned så virker det ordentlig

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 06-12-02 11:07

"ThomasT" <thth@c.dk> wrote in message news:asoi4n$i26$1@sunsite.dk...
> [...]
ude
> i start-menuen (melodien). Det skratter enormt meget, hvad er der galt?

BF1942 har problemer med Creative lydkort. (Håpet dette var fixet i 1.2...)
Har du vært inne på dxdiag.exe - Sound og satt ned Hardware Sound
Acceleration Level? Det var jeg nødt til (har bare versjon 1.1 enda).

Pirill Hoinnsåker
- It's been a while since I was born - that does not make me OLD

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-02 18:08

> BF1942 har problemer med Creative lydkort. (Håpet dette var fixet i
1.2...)

Også creatice...? Jeg har også problemer med mit terratec x-fire 1024 også
efter jeg fik 1.2 ind :/ Kvaliteten ned til medium og hard acc. fra før det
virker ordenligt hos mig. Nogle der har held med at køre med hard acc. slået
til? system?

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : arc@na

Dato : 08-12-02 20:25

"ThomasT" <thth@c.dk> wrote in news:asoi4n$i26$1@sunsite.dk:

> Jeg har et Soundblaster live 1024.

Må jeg hermed varmt anbefale det sprit-nye Hercules Fortissimo III 7.1,
som kan købes i Betafon for 500 dask.

Jeg har aldrig brugt andet end Creative-lydkort, og det er næsten en
religiøs åbenbaring for mine spil, med det nye kort i.

Kortet kører bl.a. med Yamaha-driver, og den er god! Og så er der mulighed
for MIDI med op til 24.000 stemmer... hehe...

arc@na