Apple Script
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 01-12-02 22:06

Er der nogle her der er hårde til Apple Script? Jeg har fået et problem
med mit Backup Entourage Data 1.1

Den laver en backup-mappe, men der er ikke noget i den. Er dette kendt?
Kan det i givet fald løses?

Carsten

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 01-12-02 22:33

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> Er der nogle her der er hårde til Apple Script? Jeg har fået et problem
> med mit Backup Entourage Data 1.1
>
> Den laver en backup-mappe, men der er ikke noget i den. Er dette kendt?
> Kan det i givet fald løses?

Michael Tysk-Andersen er vist rimelig hardcore til den slags.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 02-12-02 00:06

> Michael Tysk-Andersen er vist rimelig hardcore til den slags.

Ikke just hardcore men en slags syssel indsigt. Dog vil jeg ikke kunne
være særligt behjælpelig i dette tilfælde da jeg ikke besidder
Entourage.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Mikael Kern

Dato : 05-12-02 11:42

Entourage gemmer alt i mappen >Microsoft User Data< som normalt ligger
i >Documents<

mvh Mikael Kern
--
Arbejdeskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 05-12-02 13:23

Mikael Kern <"=?iso-8859-1?Q?=F8vspampost?="@kern.dk> wrote:

> Entourage gemmer alt i mappen >Microsoft User Data< som normalt ligger
> i >Documents<

Den simple løsning er vel nok at snuppe en kopi af mappen ved lejlighed.
Men nu har jeg kigget på scriptet, som ser ganske velskrevet ud og som
jeg umiddelbart ikke kan se nogen fejl i udover at det ikke vil virke i
Mac OS X.

Scriptet opererer med to backups "Microsoft User Data backup" og
"Microsoft User Data old backup" efter et rotations princip, samt lidt
logik til udregning af disse.

Carsten må ud med lidt flere oplysninger om fejl-meddelelser og hvornår
scriptet holdt op med at virke eller evt ændringer i opsætningen af
Entourage.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com