Google kunne ikke,- kan I?
Fra : Per Madsen

Dato : 30-11-02 16:34

Er næsten pinlig over at spørge, men kan I hjælpe med et 80'er nr.
Jeg har kun noget af teksten (omkvæd):
(kvinde der synger)

"Strange how this feeling grows more and more, cuz I never have loved
someone like you before"

og lige inden omkvædet: "Don't wanna be your lover for the weekend"

Det var et relativt stort hit i 80'erne,- første halvdel tror jeg. At
dømme ud fra teksten kan jeg ikke rigtig forestille mig, det er en
engelsk solist

På et tidspunkt er der et mellemspil m. olietønder (nej det er ikke
Gombay Dance Band) !!!

Håber I kan hjælpe mig

----
Laters

Per

www.ecotox.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 30-11-02 16:40

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

Google fandt den alligevel:

Artist : Earth And Fire
Song : Weekend

Per

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 01-12-02 23:48

Per Madsen skrev:

> Google fandt den alligevel:

Det kan lære dig. Google kan *alt*!

--
Mvh. Peter
"You were doing well until everyone died."

Fra : Per Madsen

Dato : 02-12-02 00:35

Peter Bjerre Rosa <peter@filmsvar.dk> wrote:

> Det kan lære dig. Google kan *alt*!

Jepper.
Google er en omnilog,- den ved blandt andet alt,

Fra : Lars Bernau

Dato : 02-12-02 18:04

In article <ase3i9$62k$1@sunsite.dk>, peter@filmsvar.dk says...

> Det kan lære dig. Google kan *alt*!

Jeg har endnu set den brygge en anstændig kop kaffe !
Eller også kan jeg bare ikke finde den rigtige søgefunktion til det

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-12-02 07:54

Den står nok under http://www.google.com/options/index.html
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 30-11-02 16:41

"Per Madsen" <permand@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> someone like you before"
>
> og lige inden omkvædet: "Don't wanna be your lover for the weekend"

Den hedder "Weekend" af Earth and Fire.

Her er teksten:

Sunday and it's so hard to say goodbye
I don't know what to do
Passin' the days without you
Friday night when I see you again
You make a fool out of me
I don't want to be a lover for the weekend

Sometimes when I'm looking at your face
There's something in your eyes
That makes me realize
We've got no chance
If we're goin' on this way
Means such unluck to me
I don't want to be a lover for the weekend

Love in a woman's heart
I want it at the whole and not a part
Strange that this feeling grows more and more
Cause I've never loved someone like you before

\Niels

Fra : Frk.V.

Dato : 30-11-02 16:45

> [...]
> engelsk solist
>
> På et tidspunkt er der et mellemspil m. olietønder (nej det er ikke

Hej,
Jeg har fundet flg. på Google (strange + lover + weekend + feeling)
http://www.musiclinks.nl/songteksten/Earth_and_Fire/7880.html

Det skulle være Earth & Fire med nummeret "Weekend".
God weekend!

M.v.h.
Frk.V.

Fra : Frk.V.

Dato : 30-11-02 16:46

Hov...havde ikke lige opdateret, så du havde jo selv fundet den!
Hilsen Frk. V.

Fra : Per Madsen

Dato : 30-11-02 17:01

Frk.V. <missam74@hotmail.com> wrote:

> Hov...havde ikke lige opdateret, så du havde jo selv fundet den!
> Hilsen Frk. V.

No worries

Fra : Peter Holm

Dato : 30-11-02 22:13

"Per Madsen" <permand@cool.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det var et relativt stort hit i 80'erne,- første halvdel tror jeg. At
> dømme ud fra teksten kan jeg ikke rigtig forestille mig, det er en

Fedt nummer!
Peter

Fra : Jan

Dato : 30-11-02 22:57

"Per Madsen"
> [...]
> engelsk solist
>
> På et tidspunkt er der et mellemspil m. olietønder (nej det er ikke

Efter et hurtigt kig i bunken med singler:
Mariann International Records 1980
Som før skrevet Earth and Fire
skrevet af Gerard Koerts.
B siden hedder Fire of love
er skrevet af Bert Ruiter - Jerney Kaagnam.
Jeg mener nu ikke at huske at det var noget større hit, konkurrencen var også hård på det tidspunkt,
i den genre.
Hvem den kvindelige solist er fremgår ikke, og jeg mener ikke at Earth and Fire havde andre hit .
Mvh
Jan René

Fra : Per Madsen

Dato : 01-12-02 00:13

Jan <jrsimons@adr.dk> wrote:

> Efter et hurtigt kig i bunken med singler:
> Mariann International Records 1980
> Som før skrevet Earth and Fire

Kan det passe de er hollændere...

Tak for svaret!

Fra : Michael Westi

Dato : 01-12-02 02:03

> Kan det passe de er hollændere...
>
> Tak for svaret!

Ja, de er fra Holland. Kan huske netop dette nummer, da jeg var dernede i
80, og sejlede kanalerne tynde, på en flodpram

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Jan

Dato : 01-12-02 11:04

"Per Madsen" <permand@cool.dk> skrev i en meddelelse news:1fmhkiu.8i312l1x4sbb4N%permand@cool.dk...

> Kan det passe de er hollændere...
> Tak for svaret!

Ja, det mente jeg også, men var ikke sikker.
Mvh
Jan

Fra : Peter Holm

Dato : 01-12-02 10:06

> Hvem den kvindelige solist er fremgår ikke, og jeg mener ikke at Earth and
Fire havde andre hit .
> Mvh
> Jan René

Mon ikke de havde bare et enkelt hit eller to mere - kig her
http://www.btinternet.com/~simon.mason/page25.html

mvh
peter

Fra : Peter Holm

Dato : 01-12-02 10:10

> Hvem den kvindelige solist er fremgår ikke, og jeg mener ikke at Earth and
Fire havde andre hit .
> Mvh
> Jan René

Måske den her er mere overbevisende
http://www.horne81.freeserve.co.uk/rni/page2.html
Jeg har desværre selv kommet til at smide mine Earth & Fire LP'er ud.
Peter

Fra : Jan

Dato : 01-12-02 11:03

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.horne81.freeserve.co.uk/rni/page2.html
> Jeg har desværre selv kommet til at smide mine Earth & Fire LP'er ud.

Ja, det har jo da udgivet flere lp, så de var jo nok ikke helt uden evner. Jeg mener dog ikke at der
var tale om egentlige hit??
Efter et hurtig kig gennem numrene der er listet på siden, så ringer der heller ikke nogen klokker,
men jeg kan da snildt huske forkert.
Mvh
Jan

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-12-02 17:03

"Jan" <jrsimons@adr.dk> skrev i en meddelelse news:3de9de6d$0$152

> [...]
> Efter et hurtig kig gennem numrene der er listet på siden, så ringer der
heller ikke nogen >klokker, men jeg kan da snildt huske forkert.

Netop "Weekend" var faktisk et pænt hit - det eneste de faktisk blev kendt
for. Jeg har ikke hørt resten af deres plader, men det kunne faktisk være
interessant...

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************

Fra : Jan

Dato : 05-12-02 20:44

"Claus Tersgov" <Clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for. Jeg har ikke hørt resten af deres plader, men det kunne faktisk være

Ha ha, den var god (se gerne tidligere i strengen). Jeg tror vi alle er enige om at weekend var et
pænt hit. OG deres eneste
egentlige hit.
Jan

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 14-12-02 04:53

permand@cool.dk (Per Madsen) wrote:

>Er næsten pinlig over at spørge, men kan I hjælpe med et 80'er nr.

>og lige inden omkvædet: "Don't wanna be your lover for the weekend"

>Håber I kan hjælpe mig

det tog 5 sekunder med Altavista, med søgning på frasen "lover for the weekend" og
det øverste link hedder
http://www.altavista.com/r?ck_sm=d7cdbf25&ref=200020080&uid=2856b5466cb162c5&r=http%3A%2F%2Fwww.letssingit.com%2Fearth-and-fire-weekend-bd35tcs.html

med Google og samme frase tog det lige så lidt tid og det blev til de samme 4-5 links
øverst.

Der er således kun et at sige, du har ikke prøvet hårdt nok ;)

-breiler
"Help me Obi Wan Kenobi, you're my only hope".