MAFIA HJÆLP!
Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 28-11-02 18:25

hej. jeg er gået i stå i mafia. banrene hedder moonlighting..
Jeg har fået de våben jeg skal bruge.. men så når jeg stjæler bilen. så når
jeg dytter foran Paulies lejlighed så kommer han ikke ud. HVAD SKAL JEG?
.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 28-11-02 18:46

Steffen Jørgensen wrote:
<snip - atter engang er Steffen gået i stå>

http://www.3dactionplanet.com/mafia/walkthrough.htm

\Mandal

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 28-11-02 18:56

JA! buuuhuu. de der moonlighting baner er så dumme. MEN ER DER IKKE NOK EN
DER KAN HJÆLPE MIG!????. please .

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 28-11-02 19:36

On Thu, 28 Nov 2002 18:56:09 +0100, "Steffen Jørgensen"
<xapxip@gf.gt.gf> wrote:

>JA! buuuhuu. de der moonlighting baner er så dumme. MEN ER DER IKKE NOK EN
>DER KAN HJÆLPE MIG!????. please .

Du fik lige et link. Hvad er problemet?

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 28-11-02 21:01

ja ja. men den førte ikke til en skid. sig hvad jeg skal gøre i stedet for.
PLEASE. jeg vil meget gerne prøve Free ride Extreme

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 28-11-02 22:33

Steffen Jørgensen skrev: (messageID: <news:as5slm$isv$1@sunsite.dk>)

> ja ja. men den førte ikke til en skid. sig hvad jeg skal gøre i stedet
> for. PLEASE. jeg vil meget gerne prøve Free ride Extreme

Og du er _helt sikker_ på at du holder udenfor Paulies ejendom?

Prøv at trykke "F1" og se hvad dit objective er - Står der noget i
retning af "Pick up Paulie... blah blah"?

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 29-11-02 15:00

ja der står noget i retning. hold foran Paulies lejlighed og dyt i hornet.

jeg holder ude på vejen, i siden af vejen. lige ud for døren til hans
lejlighed..... hjælp igen.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-11-02 13:54

Steffen Jørgensen wrote:
> ja ja. men den førte ikke til en skid. sig hvad jeg skal gøre i
> stedet for. PLEASE. jeg vil meget gerne prøve Free ride Extreme

Læs linket! Det virker fint!
Og lad så være med at komme rendende herinde hvergang du har et problem. Der
er blevet postet links til komplette walk-throughs et par gange nu, og du
har ikke ligefrem opført dig pænt. Jeg har i hvert fald ikke lyst til at
hjælpe dig, når du ikke tager imod hjælpen du får. Brug din egen hjerne,
istedet for at suge på vores!

Hvis problemet er, at du ikke kan engelsk, så spørg din far!

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 29-11-02 20:30

Jacob Skaaning wrote:
> [...]
> hvert fald ikke lyst til at hjælpe dig, når du ikke tager imod
> hjælpen du får. Brug din egen hjerne, istedet for at suge på vores!

Hehe, man fatter mæsten ikke, at han gider at spille. Halvdelen af
oplevelsen er sgu da selv at løse de forskellige opgaver!

\Mandal

Fra : ZipZap

Dato : 30-11-02 16:00

> [...]
> istedet for at suge på vores!
>
> Hvis problemet er, at du ikke kan engelsk, så spørg din far!

Jep det har han gjort nu, og jeg undskylder mange gange min søn's skriverier
med store bogstaver. Jeg har nu forklaret ham hvordan man opfører sig her i
usegroups - håber at det hjælper.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-11-02 14:04

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 28-11-02 20:05

Steffen Jørgensen wrote:
> JA! buuuhuu. de der moonlighting baner er så dumme. MEN ER DER IKKE
> NOK EN DER KAN HJÆLPE MIG!????. please .

Det står jo i guide'en!

\Mandal

Fra : Holger Danske

Dato : 28-11-02 20:08

Steffen Jørgensen wrote:
> JA! buuuhuu. de der moonlighting baner er så dumme. MEN ER DER IKKE
> NOK EN DER KAN HJÆLPE MIG!????. please .

Steffen..
Min opfattelse af NG er at det aldrig hjælper at råbe..
Jeg kan ikke hjælpe dig desværre..

H.D.

--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --