Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
OT Spørgsmaal: euro-tegn!
Fra : Lars

Dato : 28-11-02 01:10

Hej NG
Er der nogen der kan forklare mig hvorfor at ? - eurotegnet bliver vist som
spørgsmaalstegnet i NG'erne??
Mvh
lars

Fra : max

Dato : 28-11-02 01:33

> Hej NG
> Er der nogen der kan forklare mig hvorfor at ? - eurotegnet bliver vist
> [...]

????????

Fra : Lars

Dato : 28-11-02 01:37

"max" <maxartz@hotmail.com> wrote in message
> som
>
> ????????

Euru-tegnet - som i DK-tastatur sider på ALT-GR +E - bliver ikke vist som
euro-tegnet - men som sporgsmaalstegnet i Danske NG'ere
Hvorfor??

Mvh

lars

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-11-02 02:19

On Thu, 28 Nov 2002 01:37:06 +0100, "Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com>
wrote:

>Euru-tegnet - som i DK-tastatur sider på ALT-GR +E - bliver ikke vist som
>euro-tegnet - men som sporgsmaalstegnet i Danske NG'ere
>Hvorfor??

Tjah - hvorfor stiler du spørgsmålet her, når du ved og selv gør
opmærksom på, at det er OT?

Nuvel:

Et tegn, der ikke indgår i det tegnsæt, du bruger, vises som ? Derfor
ser du af og til subj. med ? for æ, ø, å.

Din header viser, at du bruger oe, men desværre ikke, hvilket tegnsæt
du bruger. Jeg gætter på 8859-1. Svjh skal du ændre det til 8859-15
for at få ¤ med.

fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 28-11-02 15:22

¤

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 28-11-02 15:24

> ¤

Hehe jeg får en "¤"

// Troels

Fra : Frank

Dato : 28-11-02 16:05

?

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-11-02 22:34

¤
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : P.C.

Dato : 02-12-02 13:35

Hi

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse

> ¤

Tja jeg ser en lille firkant, men det er vel det tegn der bliver vist i det
tegnsæt med det ascii kode nummer . Med et andet under tegnsæt ville jeg vel få
et ? tegn , i min tegntabel ligger det under Alt -procent tegn.
P.C.

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-12-02 01:31

P.C. <per.corell@privat.dk> wrote:

> "Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse

> Tja jeg ser en lille firkant, men det er vel det tegn der bliver vist i det
> tegnsæt med det ascii kode nummer .

Kunne du så ikke stille dit program om til det rigtige tegnsæt?

> Med et andet under tegnsæt ville jeg vel få et ? tegn , i min tegntabel
> ligger det under Alt -procent tegn.

Her ser jeg til gengæld kun et spørgsmålstegn (?). Hvilket tegnsæt
bruger du? Jeg synes ikke, det fremgår af din header.
--
Henrik Münster
Esbjerg