Hvor kan man få offentlig adgang til en Ma~
Fra : Michael Sørensen

Dato : 27-11-02 22:44

Jeg har lavet et web-site jeg gerne vil teste på en mac.

Er der nogen der ved, hvor man i Københavns kan få offentlig adgang til en
mac.

F.eks. bibliotek, Internet cafe, Universitet, eller lign.??

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-11-02 22:55

"Michael Sørensen" wrote:

> Jeg har lavet et web-site jeg gerne vil teste på en mac.

Hvis du henvender dig i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros,
så kan du med stor sansynlighed få brugere med alskens forskel-
lige platforme og browser/ver. til at evauere dit site.

Det vil naturligvis kun gi' dig et billede af funktionaliteten,
du kan jo ikke se om siden vises homogent og ensartet i de for-
skellige browsere.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 27-11-02 22:59

"Michael Sørensen" <stenmann@mail.com> writes:

> Er der nogen der ved, hvor man i Københavns kan få offentlig adgang
> til en mac.

Cafe "Stjernen" (mener jeg den hedder) på Nørrebro, tæt på Niels Bohr
Institutett. Her står en iMac med OS9.x og diverse browsere.

-j

--
Mennesker og maskiner i Bolivia
http://weblog.janus.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 28-11-02 00:40

Michael Sørensen <stenmann@mail.com> wrote:

> [...]
> mac.
>
> F.eks. bibliotek, Internet cafe, Universitet, eller lign.??
Institut for Antropologi har et mac rum til studerende... hvis der er
ledigt og du lige siger hej til computermanden i rummet over for kan du
sikkert godt få lov at sidde og teste lidt

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-11-02 15:17

"Michael Sørensen" <stenmann@mail.com> writes:

> F.eks. bibliotek, Internet cafe, Universitet, eller lign.??

Eller OfficeLine på Aaboulevard.

-j

--
Janus Sandsgaard
Calle Crespo 20, 3B - Sopocachi - La Paz

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-11-02 21:32

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Eller OfficeLine på Aaboulevard.
Er opkoblet til internettet?

vh Flemming Rubini

Fra : Tom

Dato : 28-11-02 21:45

Der kan vel ikke betegnes som et offentligt sted, når der er tale om en
butik... Desuden plejer de at være lettere karrige på åboulevarden... Hvis
man står "for længe" og surfer..
Tom

On 28/11/02 21:31, in article
1fmda7y.njtsp41wvtu7oN%flemming@REMOVE-FJERN-DETTErubini.dk, "Flemming

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-11-02 22:24

flemming@REMOVE-FJERN-DETTErubini.dk (Flemming Rubini) writes:

> Er opkoblet til internettet?

Det vil jeg da tro. Cafe Stjernen er i hvet fald, og skønt maskinen
ikke egentlig er beregnet til cafe-gæster, tror jeg da nok du kan fp
lov at låne den, hvis du køber en pils og foræller om din mossion..

-j

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-12-02 16:39

"Michael Sørensen" <stenmann@mail.com> skrev i en meddelelse news:3de53c85$0

> Jeg har lavet et web-site jeg gerne vil teste på en mac.
> Er der nogen der ved, hvor man i Københavns kan få offentlig adgang til en
> mac.

Hmm, Teknisk Museum?!........

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************

Fra : Lars Andersen

Dato : 05-12-02 16:48

Hej Claus ...

Jeg besøgte idag MAC-forhandleren OFFICELINE, Åboulevarden 15.

I deres udstilling var der mindst en MAC på nettet.

Måske et besøg værd?

Hilsen
Lars

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-12-02 20:10

"Lars Andersen" <skrymer@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Claus ...
> Jeg besøgte idag MAC-forhandleren OFFICELINE, Åboulevarden 15.
> I deres udstilling var der mindst en MAC på nettet.
> Måske et besøg værd?

øhh, sikkert nok??!!

Jeg har nu ikke behov for at komme på nettet via en Mac, det lader da til at
gå meget godt uden?!

Claus

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-12-02 20:22

Claus Tersgov <Clausnews@hotmail.com> wrote:

> "Lars Andersen" <skrymer@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> øhh, sikkert nok??!!
>
> Jeg har nu ikke behov for at komme på nettet via en Mac, det lader da til at
> gå meget godt uden?!

Jamen hvorfor bruger du så båndbredde på at debatere her i gruppen ?

Farvel og tak.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-12-02 14:36

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Jamen hvorfor bruger du så båndbredde på at debatere her i gruppen ?
> Farvel og tak.

Hvad i alverden har det med sagen at gøre? Jeg skal sgu da ikke bede dig om
lov til at bruge båndbredde - hverken her eller der!

Claus

Fra : Peter Kiil

Dato : 06-12-02 16:30

in article asq942$2iri$1@news.cybercity.dk, Claus Tersgov at
Clausnews@hotmail.com wrote on 06/12/02 14:35:

> Hvad i alverden har det med sagen at gøre? Jeg skal sgu da ikke bede dig om
> lov til at bruge båndbredde - hverken her eller der!

Hvad har dine indlæg med sagen at gøre?

--
/peter

"Where's my burrito?"
Homer Simpson.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-12-02 17:47

Claus Tersgov <Clausnews@hotmail.com> wrote:

> Hmm, Teknisk Museum?!........

Hmmm, det ku' da være et besøg værd, men det ligger ikke i København

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen