Hvad skete der
Fra : Niels

Dato : 27-11-02 10:35

Hejsa..

Jeg har fået konstateret lymfeknudekræft, og fik i den forbindelse foretaget
en biopsi af en knude i lysken.

Men noget gik galt under operationen som foregik under lokalbedøvelse.

Da jeg fil den første sprøjte bedøvelse, føltes det som om hele mit
privatliv blev sænket ned i et kar med 80 grader varmt vand, tro mig, det
var rigtigt varmt, der blev det (underlivet) i ca. 10 min.. hvor efter
varmen aftog gradvist, og varmen fortog sig først helt efter en times tid.

Efterfølgende er mit klokkeværk hævet op der hvor det kogte.

Hverken lægerne på kræftafdelingen eller min egen læge kan/vil oplyse mig om
hvad der skete..

kan i?

Jeg var igennem en tilsvarende biopsi i sommers UDEN denne meget ubehagelige
oplevelse.

Niels Steg