Piaggio Zip 50
Fra : [DK] R2-D2

Dato : 26-11-02 15:51

Hej

Jeg mangler instruktionsbogen til ovenstående, er det noget man kan finde
online ?
Til de fleste bil og motorcykler finder der tekniske bøger, findes de til
ovenstående ?

På forhånd tak

R2-D2

Fra : KlausB

Dato : 03-12-02 15:21

Er det den nye model

Klaus B

Fra : [DK] R2-D2

Dato : 04-12-02 21:18

Den er fra 1995...

R2-D2

Fra : [DK] R2-D2

Dato : 05-12-02 17:01

Findes denne http://www.haynes.co.uk/inc/viewbikemanual.asp?mt=3492 online

Fra : KlausB

Dato : 05-12-02 22:28

Hej R2-D2

Nej det er jeg næsten 100% sikker på at den ikke gør
da jeg fik min scoot her i sommer, brugte jeg flere timer på at søge efter
alt hvad der relaterede til min 2000 model bla. manual. og da jeg ik kunne
finde en online, skrev jeg til Haynes men de sagde at den ik passer på
2000eren.
I stedet har jeg fået en gratis hjem fra Piaggio gennem forhandleren, men
det er bare vejledningshæfte.
Hvis du har købt den fra ny skulle du gerne have hæftet.

Klaus B Zip 2000

Fra : [DK] R2-D2

Dato : 06-12-02 10:23

Hej Klaus

Jeg har købt den brugt, så jeg har nok ikke mulighed for at gå til en
forhandler

Fra : KlausB

Dato : 06-12-02 15:08

Hej R2-D2

Jeg har også købt min brugt.
hvis du bare finder en eller anden forhandler der har Piaggio kan de klare
det for dig.
Jeg ved ik hvor du bor henne i landet, men for mit vedkommende var det ROWI
i Frederiksgade i Århus.
jeg bestilte den bare og troede den kostede ca. 100kr eller den slags, men
de fortalte mig at de får dem gratis fra Piaggio, da jeg hentede den.