Poul Krebs albums??
Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 25-11-02 19:33

Hej alle sammen!

Hvor i København finder jeg musikforretninger med brugte cd´ er?

Jeg leder efter Poul Krebs 2 første albums.( Efter Stormen og Krebs
Band) Hvis der er andre forslag til, hvor jeg evt. kan finde dem, vil
jeg meget gerne høre dem!!!

Mv.h. Karina

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-11-02 19:41

Karina Lund Andersen skrev:
> Hvor i København finder jeg musikforretninger med brugte cd´ er?

Mest organiseret nok i Accord-pladebutikkerne. Butikliste kan ses på
http://www.accord.dk/web/butikker/butikker.htm.

> Jeg leder efter Poul Krebs 2 første albums.( Efter Stormen og Krebs
> Band) Hvis der er andre forslag til, hvor jeg evt. kan finde dem,
> vil jeg meget gerne høre dem!!!

Accords hjemmesidesøgning finder dem ikke, men prøv at hør en af
butikkerne ad.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
Whitney Houstons nye album er i butikkerne. Elleve

Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 25-11-02 21:46

> [...]
>http://www.accord.dk/web/butikker/butikker.htm.

>Accords hjemmesidesøgning finder dem ikke, men prøv at hør en af

Tak for svaret, det vil jeg prøve....
Andre forslag modtages gerne.

M.v.h. Karina

Fra : Lars Bernau

Dato : 25-11-02 22:33

In article <b725uu0c1i5ohlecfiarseumtdkvh2o3b1@4ax.com>,
karina@Xjaydee.dk says...

> Hvor i København finder jeg musikforretninger med brugte cd´ er?

> Tak for svaret, det vil jeg prøve....
> Andre forslag modtages gerne.

Har Accord ikke hvad du søger, kan du også prøve Second Hand i
Larsbjørnsstræde. De er generelt også billigere end Accord

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,