Kaizers Orchestra imorgen!
Fra : Øistein Wind

Dato : 24-11-02 22:38

Hej alle!
Jeg ville bare lige gøre opmærksom på at Kaizers spiller i store vega
imorgen... og der er stadig billetter! Skynd jer! det bliver herligt!

Hilsen Øistein... der købte billet for 2 måneder siden....

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-11-02 00:06

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> wrote in message
> Hej alle!
> Jeg ville bare lige gøre opmærksom på at Kaizers spiller i store vega
> imorgen... og der er stadig billetter! Skynd jer! det bliver herligt!

Derudover spiller de tirsdag og onsdag (ekstrakoncert) i Århus (Voxhall).

/Nikolaj

Fra : WiZ

Dato : 25-11-02 14:38

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> "Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> wrote in message
>
> Derudover spiller de tirsdag og onsdag (ekstrakoncert) i Århus (Voxhall).
>
> /Nikolaj

....og i Aalborg d. 1. december!

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 26-11-02 00:44

> ...og i Aalborg d. 1. december!

Jeg har bl.a. planer om at tage ind og høre dem (igen . Det var
*stort* sidst, og jeg kan ikke forestille mig at det bliver mindre stort
denne gang...

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction