Ny "borgerlig" Explorer-killer
Fra : Martin Petersen

Dato : 23-11-02 17:16

http://www.berlingske.dk/

- får IE.5.2 til at gå ned i OSX.2 hver gang.

Chimera læser den.

Martin

Fra : Jakob

Dato : 23-11-02 17:20

> http://www.berlingske.dk/
>
> - får IE.5.2 til at gå ned i OSX.2 hver gang.
>
> Chimera læser den.

Siden kan fint indlæses med IE 5.1.5 under Mac OS 8.6 med Java slået
fra. Siden jeg begyndte at have Java slået fra som standard, har jeg
næsten ikke oplevet, at Explorer går ned. Så prøv evt. det, og se, om
det hjælper.

--
Venlig hilsen
Jakob Bock

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-11-02 02:04

Jakob <jakobb@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> fra. Siden jeg begyndte at have Java slået fra som standard, har jeg
> næsten ikke oplevet, at Explorer går ned. Så prøv evt. det, og se, om

Ok, nu prøvede jeg uden Java, og den gik ikke ned. Måske var det så bare
det.
Tak for rådet.'
v.h
Martin

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-11-02 20:13

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> http://www.berlingske.dk/
>
> - får IE.5.2 til at gå ned i OSX.2 hver gang.

Ikke her.. jeg har IE5.2.2, men det går jeg også ud fra, at din er?

> Chimera læser den.

Også fint her... og hurtigere.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jacob Toxwenius

Dato : 23-11-02 20:25

In article <1fm42g4.18mqajajxdlqgN%martinmarius@petersen.mail.dk>,
martinmarius@petersen.mail.dk (Martin Petersen) wrote:

> http://www.berlingske.dk/
>
> - får IE.5.2 til at gå ned i OSX.2 hver gang.

Berlingske.dk får ikke min IE5.2 til at gå ned i OS10.2.2, måske fordi
jeg hører meget Chuck Berry, og har betalt beskyttelsespenge til Skt.
Dogbert.

Mvh
TXW

--
Dogbert: "We have been randomly combining terms from astronomy and
technology to make a new company name. Our first choice is Uranus-Hertz".