Hmm 2 gear karb på Maxi K?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 23-11-02 12:03

Mon man kan putte en Maxi 2 gears karburator med indstillelig strålespids på
en Maxi K?
Bare en tanke herfra...

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Supertankeren

Dato : 23-11-02 12:34

Det kan man godt men luftfilteret passer ikke for godt .
De kører skidegodt med dem.

Jan

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:arnnbn$qa5$1@sunsite.dk...

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 23-11-02 16:48

Supertankeren wrote:
> Det kan man godt men luftfilteret passer ikke for godt .
> De kører skidegodt med dem.

Planen var et powerluftfilter.. Den står alligevel i "pit" hele vinteren så
den er rigtig klar til foråret ;)
Så det ville være en fin inverstering så? (Dvs. er det pengene værd)

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 23-11-02 17:19

En ting mere: Hvis jeg gerne vil have en udstødning på den anden side end
den orignale hvad skal jeg så købe?
Kan en Monza/Grand Prix passe over på? Politiet her i byen er (som så mange
andre steder) syge med at tage udstødningerne på stedet hvis de ser en
uorignial....

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix