Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
http://www.topvisionshop.de/
Fra : ¤

Dato : 23-11-02 11:41

Er der nogen som har erfaringer med http://www.topvisionshop.de/

Jeg overvejer at bestille et Pentax 430RS hos dem.

De er de billigste jeg umiddelbart kan finde ( 479 € + 16 € i
forsendelse )

Mvh Torben

Fra : Bjarne

Dato : 23-11-02 17:39

In article <sjmutusbu5fuvacv8hpp5aik77v8orhm7b@4ax.com>,
   ¤ <¤@gmx.net> writes:
> Er der nogen som har erfaringer med http://www.topvisionshop.de/

Jeg købte i slutningen af september et Minolta F100 og et 128MB kort. Jeg
bestilte om onsdagen og modtog pakken mandag.

No problemos, kun sparede penge (ca. 2000).

Jeg ville uden at blinke, handle der igen.

mvh,
Bjarne

Fra : ¤

Dato : 24-11-02 14:48

Det er jeg glad for at høre. Tak for svaret
Mvh Torben

Fra : Martin.V.

Dato : 26-11-02 05:37

> Jeg købte i slutningen af september et Minolta F100 og et 128MB kort. Jeg
> bestilte om onsdagen og modtog pakken mandag.
>
> No problemos, kun sparede penge (ca. 2000).
>
> Jeg ville uden at blinke, handle der igen.

Osse mig, købte et Canon A-40 og sparede 500 slag fik det efter en uge.
Husk dog lige at manualerne er på Tysk, men du kan sikkert DL en på
Englesk på deres hjemmeside. Husk også at gemme fakturaren da garatien
også gælder i Dk hvis du kan fremvise faktura og det medfølgende bevis.
--
Hilsen Martin.

Fra : Ink

Dato : 26-11-02 19:01

On Tue, 26 Nov 2002 05:36:54 +0100, "Martin.V." <martin@nospam-plakaten.dk>
wrote:

> [...]
>Englesk på deres hjemmeside. Husk også at gemme fakturaren da garatien
>også gælder i Dk hvis du kan fremvise faktura og det medfølgende bevis.

Hvordan betalte i, ved ankomst eller med visa?

Hvor meget løber fragten op i ca.?
--
Henrik

Fra : Bjarne

Dato : 26-11-02 08:30

In article <3de2fa61$0$82074$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
   "Martin.V." <martin@nospam-plakaten.dk> writes:

> [...]
> Englesk på deres hjemmeside. Husk også at gemme fakturaren da garatien
> også gælder i Dk hvis du kan fremvise faktura og det medfølgende bevis.

Det med manualen må afhænge af kameramærket. Jeg fik dansk manual med til
mit Minolta.

mvh,
Bjarne

Fra : ¤

Dato : 26-11-02 16:02

On Sat, 23 Nov 2002 11:41:21 +0100, ¤ <¤@gmx.net> wrote:

> [...]
>

>Jeg overvejer at bestille et Pentax 430RS hos dem.
>
>De er de billigste jeg umiddelbart kan finde ( 479 € + 16 € i

Når jeg skal tilmeldes som kunde er der ikke mulighed for at vælge
Danmark i rullebuksen. Hvad gør jeg så ?
Mvh Torben

Fra : Bjarne

Dato : 26-11-02 18:26

In article <6437uu8apnhcmoce80u0r3sj2uoe7bdvs1@4ax.com>,
   ¤ <¤@gmx.net> writes:

> Når jeg skal tilmeldes som kunde er der ikke mulighed for at vælge
> Danmark i rullebuksen. Hvad gør jeg så ?
Skriver til dem og spørger hvad du så skal gøre.

mvh,
Bjarne

Fra : ¤

Dato : 26-11-02 20:56

>Skriver til dem og spørger hvad du så skal gøre.

Det kan jeg heller ikke.
Når jeg forsøger at skrive til dem i den dertil indrettede formular,
får jeg følgende fejlmeddelse:
Während des Versendes Ihrer Email trat ein Fehler auf!

Mvh Torben