Hvad hedder sangen ?
Fra : Lasse Madsen

Dato : 22-11-02 20:14

Hej ...

Jeg har fået en sang på hjernen og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad den
hedder eller hvem der har lavet den ...

Jeg håber at i ved hvorfor en jeg tænker på når jeg lige giver et kort
resume af den:

" And i think to my self ... I said hey
Whats going on ..."

Det er en dame der synger den ... lidt pop "rock" agtigt den er gammel ...
jeg vil tro fra midten af halvfemserne
måske sunget af en tysker (på engelsk) jeg kan bare ikke huske kunstner
navnet ... umildbart trodde jeg at det var alanis morisette men jeg kan ikke
lige finde nogle numre der passer på hvad jeg tror sangen hedder ???

Kender i den ?

M.v.h.
L. Madsen

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 22-11-02 20:17

"Lasse Madsen" <lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse

> " And i think to my self ... I said hey
> Whats going on ..."

4 Non Blondes - What's Going On

/Michael.

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 22-11-02 20:22

"Michael Alø-Nielsen" <m-alo@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> 4 Non Blondes - What's Going On

....Som den vist i øvrigt ikke hedder?
Nu er jeg heller ikke engang sikker på om det er den alligevel, for det er
kun sidste del af citatet der passer på teksten...

/Michael.

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 22-11-02 20:31

"Michael Alø-Nielsen" <m-alo@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> Nu er jeg heller ikke engang sikker på om det er den alligevel, for det er
> kun sidste del af citatet der passer på teksten...

What's Up hedder den:
http://www.alwaysontherun.net/4non.htm#c

Og gad vide om det ikke er den selvom teksten ikke helt passer...

Simon

Fra : Lasse Madsen

Dato : 22-11-02 22:59

Hej !

Jow det var skam den ....

Mange tak !

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : Jørgen Altmann

Dato : 22-11-02 20:34

On Fri, 22 Nov 2002 20:13:53 +0100, "Lasse Madsen"
<lasse.madsen@elektronik.dk> wrote:

> [...]
>navnet ... umildbart trodde jeg at det var alanis morisette men jeg kan ikke
>lige finde nogle numre der passer på hvad jeg tror sangen hedder ???

Det er 4 Non Blondes - What's Up.

Jeg har lige lyttet den igennem. Hele cirtatet passer.
Den er iøvrigt fra 1992 eller 1993.

Hilsen Jørgen Altmann