ang. cuda switch
Fra : Niels Larsen

Dato : 21-11-02 14:30

Hejsa
er der nogle der ved om der er en cuda switch i
en pm g3 300dt og hvordan ser sådan en skidderik ud???

MVH Niels

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-11-02 14:47

Niels Larsen <nielslarsen@ofir.dk> wrote:

> Hejsa
> er der nogle der ved om der er en cuda switch i
> en pm g3 300dt og hvordan ser sådan en skidderik ud???

Det er sandsynligvis en lille sort eller rød knap på strørrelse med
hullet i en 1 krone, som sidder et eller andet sted på bundkortet.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/macsoup - lær om news groups

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-11-02 14:48

On 21 Nov 2002 05:29:40 -0800, nielslarsen@ofir.dk (Niels Larsen)
wrote:

>er der nogle der ved om der er en cuda switch i
>en pm g3 300dt

Det er der. SVJH sidder den lige ved AV-kortet.

> og hvordan ser sådan en skidderik ud?

Som en lille firkantet klods med en rund knap ovenpå.

MVH

Martin Edlich

Fra : Jacob Toxwenius

Dato : 21-11-02 17:05

In article <4c3dda5.0211210529.1fb4635b@posting.google.com>,
nielslarsen@ofir.dk (Niels Larsen) wrote:

> Hejsa
> er der nogle der ved om der er en cuda switch i
> en pm g3 300dt og hvordan ser sådan en skidderik ud???
>
> MVH Niels

Den sidder ved siden af den yderste pci-port (pci-porten længst mod
kabinettets ene hjørne), der står teksten "reset" printet lige ved siden
af. Selve Cuda knappen er en lille mørk rund knap, med en diameter på
lidt over 3 mm. Knappen er monteret på en firkantet metal-sokkel (med en
diameter på ca. 5 mm.).
Jeg anvendte en plastik gaffel til at trykke min Cuda, både fordi at den
ikke ville gøre alt for meget skade hvis den smuttede og fordi det altid
er besværligt at nå ned til Cuda-knappen når alle pci-pladserne er
optaget. -Det er desuden ikke lige min store drøm at proppe mine fingre
ned mellem et grafikkort og siden af kabinettet, med strøm på uhyret.

Mvh
TXW

--
Insert coin

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 21-11-02 20:07

On 21/11/02 17:04, in article
moc.fake.spam-account-1F1E14.17045021112002@news.cybercity.dk, "Jacob
Toxwenius" <moc.fake.spam-account@tnuocca-maps.ekaf.com> wrote:

> [...]
> optaget. -Det er desuden ikke lige min store drøm at proppe mine fingre
> ned mellem et grafikkort og siden af kabinettet, med strøm på uhyret.

Mange tak for svarene!!!

MVH Niels