Hjælp til Wolfenstein?
Fra : Ultimativos

Dato : 21-11-02 01:35

Allerede i første mission i Wolfenstein, sidder jeg fast. Situationen er
den, at jeg skal kravle ned af en wire til en svævebane, men når jeg når et
stykke ned, rasler jeg ned i afgrunden HVER ENESTE GANG (jeg har forsøgt
M-A-N-G-E gange). Håber på hjælp her i gruppen!!

m.v.h.

Fra : ZipZap

Dato : 21-11-02 07:49

> [...]
> stykke ned, rasler jeg ned i afgrunden HVER ENESTE GANG (jeg har forsøgt
> M-A-N-G-E gange). Håber på hjælp her i gruppen!!

Du skal starte svævebanen og køre med den. Der er en knap i et rum lidt nede
som du skal aktivere for at få strøm til dyret.

Fra : Ultimativos

Dato : 21-11-02 08:02

ZipZap <NoSpam_@shit.xx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:arhvm3$ad7$1@sunsite.dk...

> [...]
nede
> som du skal aktivere for at få strøm til dyret.

Ja, men er det ikke kun den første halvdel af turen ned? Svævebanen stopper
ved en station midtvejs og der har jeg skudt 2 tyskere og det er derfra jeg
kravler på wiren.

m.v.h.

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 21-11-02 09:34

Hehe, ja den fejl lavede jeg også. Du skal ikke kravle ned af wiren. Du skal
op på stationen, højreom, der er en stige, op af den, og ned i hullet, der
er en lem du skal ned i, for at aktivere strømmen. Kravl op af stigen igen,
og tryk på knappen, så kører svævebanen igen.

Rabbit

Fra : Ultimativos

Dato : 21-11-02 18:50

Rabbit_HGC <sofus@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ddc9a7f$0$3850$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...
> [...]
igen,
> og tryk på knappen, så kører svævebanen igen.

Tak for hjælpen. Nu er jeg kommet lidt videre, men sidder nu igen fast. Nu
er jeg i nogle katakomber, hvor der både er tyskere og zombier. Jeg har
skudt alle, men kan nu ikke komme over en afgrund (-et rum), hvor der i
bunden er fyldt med pigge. (Måske skal jeg i stedet have åbnet et jerngitter
lidt tidligere i katakomberne, men det kan jeg heller ikke). Håber du/i kan
hjælpe igen?

m.v.h.

Fra : karsten nilsson

Dato : 21-11-02 19:42

Hej nu er det længe siden jeg har spillet det spil så jeg kan ikke rigtig
huske om du skal påvirke noget af det der sidder på væggen eller om du skal
hoppe over, men jeg mener du skal springe over.
Hilsen Karsten Nilsson

Fra : Hajaj®

Dato : 23-11-02 13:23

On Thu, 21 Nov 2002 18:49:43 +0100, "Ultimativos"
<"prikke@mail.dk"> wrote:
> [...]
>lidt tidligere i katakomberne, men det kan jeg heller ikke). Håber du/i kan

Du skal skyde hul i væggen på den anden side af afgrunden og
hoppe over. Derefter skal du trykke på en kontakt der sidder
til venstre inde i rummet på den anden side af afgrunden. Så
skal du hoppe tilbage igen og trykke på på en anden kontakt,
der bliver fri ved at trykke på den første kontakt, så
forsvinder piggene i bunden og du kan hoppe ned.

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics