Skal du købe ny Mac ? Har du lige bestilt ~
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-11-02 19:05

Skal du købe ny Mac i den allernærmeste fremtid ?
Eller har du bestilt, men ikke fået den endnu ?

Hvis man i Apple Store køber en Mac med DVD drev kan man
samtidig købe et digitalt kamera med rabat. Eksempelvis kan man
købe et Nikon Coolpix 5000 til kr. 5200. Jeg vil gerne
købe et sådan, og vil gerne betale 5500 kr + porto.

kontakt mig på: pope snabel-a my.terminal.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-11-02 00:31

Povl H. Pedersen <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

> [...]
> købe et Nikon Coolpix 5000 til kr. 5200. Jeg vil gerne
> købe et sådan, og vil gerne betale 5500 kr + porto.

Det gælder desværre kun for iMac, eMac og iBook. Jeg ville nemlig gerne
have et Coolpix 2500 til kr. 950,-. Det ligger under min bagatelgrænse
for et digitalt kamera. Desværre kan jeg ikke give så meget i dusør, for
så kommer vi over bagatelgrænsen Så meget er Coolpix 2500 heller
ikke mit yndlingskamera. Men i hvert fald: Køber man en ny Mac, kan man
lige så godt tage et kamera med. Så kan man gøre nogen en tjeneste eller
tjene lidt på det. Lader man det ligge i uåbnet originalemballage er jeg
sikker på, at man vil kunne sælge det betydeligt dyrere.
--
Henrik Münster
Esbjerg