Angående spejling af image i Dreamweaver..~
Fra : Jane Mark

Dato : 20-11-02 16:08

Er der nogen der ved om jeg kan spejlvende en jpg fil fra Photoshop INDE i
Dreamweaver - så jeg slipper for at gå tilbage til Photoshop og lave
eksempelvis en pil i begge retninger, hvis det skal være nøjagtig den samme
pil - bare spejlvendt...?

MVH Jane mark

Fra : Tom

Dato : 20-11-02 16:17

Jeg mener ikke at det er muligt.
Brug evt Fireworks ( der åbner "hurtigere" end photoshop)
Tom