Rødvin - forhandler af bestemt vin søges!
Fra : Brian Ipsen

Dato : 18-11-02 10:53

Hej!

Er der nogen der kender til en vinhandel i Stor-Kbh området, som har denne
vin:

Chateau, Haut Lapourcaud 1998, Bordeaux Cotes de Frances
?? Jeg er blevet rimeligt hook'ed på den, men aner ikke hvor pokker den kan
købes (da jeg på et tidspunkt fik nogle flasker som gave).

/Brian

Fra : Henning Lindeberg

Dato : 18-11-02 18:36

"Brian Ipsen" <go@away.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> købes (da jeg på et tidspunkt fik nogle flasker som gave).

Jeg ved ikke hvor den fås, men der må vist være noget galt med navnet, er
det ikke en Cote de Fronsac? I så fald er det nok en pæn merlot-præget vin.
Hvis du har det, der svarer til bandarolet, står importørens
registrerinsnummer vist derpå, og så kan man tjekke på www.vinavisen.dk,
mener jeg.... - *S*

Fra : Brian Ipsen

Dato : 22-11-02 00:29

On Mon, 18 Nov 2002 18:35:39 +0100, "Henning Lindeberg"
<hlindeberg@FJERNdoktor.dk> wrote:

> [...]
>det ikke en Cote de Fronsac? I så fald er det nok en pæn merlot-præget vin.
>Hvis du har det, der svarer til bandarolet, står importørens

Nu er bandarole og flaske desværre røget ud - og jeg har ikke haft den
store success med min søgning indtil videre...

Ellers tak for tippet

/Brian