Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder
Fra : Lotte M

Dato : 16-11-02 20:14

Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner
et fotogalleri. http://www.lotte-m.dk/foto/ . Der er fernisering
i aften, medbring selv vådt og tørt
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Charley Braun

Dato : 16-11-02 21:19

Fantastiske flotte skud du har taget.

Hilsen
Charley.

Fra : max

Dato : 16-11-02 21:17

> Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner
> [...]

Skål og tillykke Lotte.. En flot "fernisering"...max

Fra : Lars

Dato : 16-11-02 21:40

"Lotte M" <lotte_m@mail.stofanet.dk> wrote in message
> Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner
> [...]

Hej Lotte M

God Servering!

Mvh

Lars

Fra : Pico

Dato : 16-11-02 22:55

"Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse news:ar6af0$fmf$1@sunsite.dk...
> "Lotte M" <lotte_m@mail.stofanet.dk> wrote in message
Rigtig flot og gennemarbejdet side. Også gode billeder.
Pico

Fra : smeden

Dato : 17-11-02 00:12

"Lotte M" skrev d. 16-11-02 20:14 dette indlæg :
> Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner
> [...]
Hej Lotte M.
Det er et rigtig flot galleri ,du har "strikket" sammen. Det er som
perler i en snor.
FLOTTE farver!! Med tak for kikeriet.
Mvh. Smeden

http://www.kandu.dk/

Fra : Alex Wallin

Dato : 16-11-02 22:39

>Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner et
fotogalleri. http://www.lotte-m.dk/foto/ . Der er fernisering i aften.....

Hej Lotte
Tillykke med dit flotte resultat. Kanon gode billeder. Jeg er til
naturbilleder og du har indfanget mange fine stemninger.

Alex Wallin

Fra : U. Pedersen

Dato : 17-11-02 01:33

Lotte M skrev:

>Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner
>et fotogalleri. http://www.lotte-m.dk/foto/ . Der er fernisering
>i aften, medbring selv vådt og tørt

Hej Lotte

Flot serie, og velkommen i klubben

Forøvrigt, hvor gemte du askebægeret ?

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Lotte M

Dato : 17-11-02 15:02

"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev

> Forøvrigt, hvor gemte du askebægeret ?

Det havde jeg glemt, men der var affaldsspande til
tyggegummi

Tak til jer der kiggede forbi og tak for de pæne anmeldelser!
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Per Madsen, Aalborg

Dato : 17-11-02 02:54

"Lotte M" <lotte_m@mail.stofanet.dk> wrote in message
> Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner
> [...]
Hej Lotte.
For mig at se, rummer dit point of view en masse alsidighed
og bestemt en masse gode billeder og motivvalg.

Tak for synet.
PS - Jeg fik kaffe til ferniseringen
mvh
-Per

Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-11-02 07:24

Sat, 16 Nov 2002 20:13:45 +0100, skrev Lotte M:

>Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner
>et fotogalleri. http://www.lotte-m.dk/foto/ . Der er fernisering
>i aften, medbring selv vådt og tørt

Hej Lotte,

Allerførst tillykke med din flotte side. Teknikken er naturligvis i
orden og så er der altså lige netop det "point of view", som giver
rigtig mange gode billeder.

Jeg blev så højstemt, at jeg medbragte en flaske scampagne til
ferniseringen, men du havde travlt med at tale med alle dine
beundrere, så jeg sneg mig lige så stille hjem igen

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-11-02 07:55

> [...]

Allerførst tillykke med din flotte side. Teknikken er naturligvis i
orden og så er der altså lige netop det "point of view", som giver

Jeg blev så højstemt, at jeg medbragte en flaske champagne til

Fra : Tom Wagner

Dato : 17-11-02 09:31

On Sat, 16 Nov 2002 20:13:45 +0100, "Lotte M"
<lotte_m@mail.stofanet.dk> wrote:

>Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner
>et fotogalleri. http://www.lotte-m.dk/foto/ .

Det ikke bare ligner et fotogalleri, det er et fotogalleri.
Det ikke bare er et fotogalleri, det er et meget smukt og
gennemarbejdet fotogalleri!

Til lykke med det. Jeg vil glæde mig til at komme igen.
Tag dig endelig snart sammen igen!

Det er ærgerligt, at billederne er så små, jeg ved godt, at størrelsen
repræsenterer et kompromis mellem downloadtid, betragternes
skærmstørrelse m.m., men dine mange flotte og velkomponerede fotos
ville nu præsentere sig bedre, hvis de kunne ses lidt større.

Tom

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-11-02 10:58

On Sun, 17 Nov 2002 09:31:26 +0100, Tom Wagner <tomwag@worldonline.dk>
wrote:

>Det er ærgerligt, at billederne er så små,

Ja!

>jeg ved godt, at størrelsen
>repræsenterer et kompromis mellem downloadtid, betragternes
>skærmstørrelse m.m.

hvor m.m. måske rummer en forebyggelse af fototyveri?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : John

Dato : 17-11-02 10:59

"Lotte M" <lotte_m@mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner
> [...]

Tillykke med ferniseringen. Det er dejligt at se der virkelig er tænkt over
billederne. Din "klassiske" uddannelse fornægter sig ikke. Dine meget
stramme kompositioner og næsten strenge overholdelse af "rule of thirds"
(hvad hedder det på dansk?) gør dine billeder meget behagelige og rolige for
mit øje.
Din enkle men flotte lyssætning ved studieportrætterne, er en fornøjelse.
Jeg vil heller ikke undlade at bemærke den flotte skarphed, dit kamera yder.
Jeg savner måske et billede eller to med lidt mere spræl og "skråt op med
reglerne"?
Til slut vil jeg ikke undlade det fornøjelige i at se en af de flittige og
kritiske skribenter, der virkelig har noget at ha' det i...
--
MVH
John K Hansen

Fra : Madsen

Dato : 18-11-02 18:54

John skrev:

> "rule of thirds" (hvad hedder det på dansk?)

Tredjedelsreglen velsagtens. :)

Jeg er enig med de andre i tråden for øvrigt. Det er nogle flotte
billeder Lotte.

Madsen.

Fra : John

Dato : 18-11-02 20:03

> Tredjedelsreglen velsagtens. :)
>
> Jeg er enig med de andre i tråden for øvrigt. Det er nogle flotte
> billeder Lotte.

Arh...så let slipper du ikke... Diskuterede det med én, og blev enige om
at det er det der kaldes "Det Gyldne Snit".....enig?

Fra : Madsen

Dato : 20-11-02 00:23

John skrev:

> Arh...så let slipper du ikke...

Øv.

> Diskuterede det med én, og blev enige om at det er det der kaldes
> "Det Gyldne Snit".....enig?

Det kalder man det også, men jeg vil stadig mene at tredjedelsreglen
er gangbar. Det må jo da alt andet lige være en bedre oversættelse
af 'rule of thirds' end 'det gyldne snit' er. :)

Madsen.

Fra : John

Dato : 20-11-02 18:50

> [...]
> er gangbar. Det må jo da alt andet lige være en bedre oversættelse
> af 'rule of thirds' end 'det gyldne snit' er. :)

Så pyt da. Det hele skyldes, som jeg vist har nævnt før, at jeg har lært det
meste om fotografering på Engelsk. Stille og roligt, og bla ved at følge med
her, får jeg de danske udtryk på plads. men der mangler lidt endnu

Fra : Madsen

Dato : 20-11-02 20:47

John skrev:

> [...]
> meste om fotografering på Engelsk. Stille og roligt, og bla ved at
> følge med her, får jeg de danske udtryk på plads. men der mangler

Man kunne selvfølgelig også bare bruge de engelske udtryk. Det er
der mange der vælger at gøre, men når ordet også findes på dansk, så
er min mening nu at man så vidt muligt bør bruge det danske udtryk,
men det er jo så bare min mening, og nu er jeg vist på vej væk fra
denne gruppes fundats og på vej over i dk.kultur.sprog's, vil jeg
tro. :)

Madsen.

Fra : Kristian Stange

Dato : 17-11-02 13:47

On 16/11/02 20:13, in article 3dd698c3$0$776$ba624c82@nntp03.dk.telia.net,
"Lotte M" <lotte_m@mail.stofanet.dk> wrote:

> Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave noget der ligner
> [...]
Kom desværre for sent til ferniseringen... - så er det jo godt, at disse
dejlige billeder ligger i et fotogalleri.

Mine komplimenter - sikke et "billedøje".

Kristian Stange

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 18-11-02 21:45

"Kristian Stange" <kristian@stange.dk> skrev i en meddelelse
> dejlige billeder ligger i et fotogalleri.
>
> Mine komplimenter - sikke et "billedøje".
>
> Kristian Stange

Hej Lotte
Jeg kom også for sent, men heldigvis hænger de der jo endnu
Rigtigt flot resultat, jeg kan kun sige hvad alle de andre allerede har
sagt....så tillykke med resultatet.
mvh Kirsten

--
Mvh Kirsten Lehd