vESPA CIAO FORELYGTE
Fra : Hemmje

Dato : 16-11-02 01:11

HEJ

JEG VIL ,LIGE HØRE OM NOGLE VED HVORFOR DER IKKE ER LANGT LYS I MIN
VESPA LYGTE SKAL MAN KØBE EN SPECIAL PÆRE ELLER HVAD?

http://www.kandu.dk/

Fra : Tim Sørensen

Dato : 16-11-02 01:31

"Hemmje" <Hemmje.news@kandu.dk> wrote in message
> HEJ
>
> JEG VIL ,LIGE HØRE OM NOGLE VED HVORFOR DER IKKE ER LANGT LYS I MIN
> VESPA LYGTE SKAL MAN KØBE EN SPECIAL PÆRE ELLER HVAD?

SELV HEJ
SÅ VIDT JEG VED SÅ ER DER IKKE FJERNLYS PÅ EN CHIAO!

LAD VENLIGST VÆRE MED AT SKRIVE MED KUN STORE BOGSTAVER!
Det ser ikke så pænt ud, og regnes for dårlig tone.

> http://www.kandu.dk/
Sikkert :-/

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : lars1145

Dato : 30-05-03 12:09

"Hemmje" skrev d. 16-11-02 01:11 dette indlæg :
> HEJ
>
> JEG VIL ,LIGE HØRE OM NOGLE VED HVORFOR DER IKKE ER LANGT LYS I MIN
> VESPA LYGTE SKAL MAN KØBE EN SPECIAL PÆRE ELLER HVAD?

Davs
Jeg ville bare lige spørge om du kunne hjælpe mig. Jeg har købt en ciao
og jeg har problemer med forlygten faktisk ved jeg slet ikke hvordan man
sætter den på. Håber du kan hjælpe.

Lars1145

http://www.kandu.dk/