Stegeben i ovn
Fra : Sofie Kurland

Dato : 15-11-02 19:50

Har overvejet at lave ovenstående i morgen, da jeg ikke har gryder nok (vi
bliver 5 og de ben fylder!) Mon ikke det kan lade sig gøre i en stor
bradepande med vand i og så 1½ times tid - har nogen prøvet det?

V.h.

Sofie

Fra : mcloud

Dato : 15-11-02 23:32

"Sofie Kurland" skrev d. 15-11-02 19:50 dette indlæg :
> [...]
> bliver 5 og de ben fylder!) Mon ikke det kan lade sig gøre i en stor
> bradepande med vand i og så 1½ times tid - har nogen prøvet det?

Hej Sofie
Det kan sagtens lade sig gøre ,du er inde på det rigtige ca 1½ time på
180 grader.og du får de lækreste ben.
Put et par rodfrugter i bradepanden ,det giver lidt til saucen
mvh mcloud

http://www.kandu.dk/

Fra : Sofie Kurland

Dato : 17-11-02 18:18

Hej McCloud.

Tak for svaret. Det blev godt - 1 3/4 time v. 180 grader, blev vendt
undervejs og vand, gulerødder og løg i bunden og så serveret med kartofler,
rosenkål, ribsgele og sovs. Slut med at imponere venner med tapas, sushi og
couscous - nu er det den danske mad, der rykker!

Sofie