Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotograf til Bryllup
Fra : Peter Kjær

Dato : 15-11-02 16:45

Hejsa,

Jeg ville lige høre om der var nogen herude, der kunne anbefale en god
bryllupsfotograf.

Det vi havde overvejet lidt var istedet for de traditionelle billeder, at
lade fotografen følge dagen både i kirken og bagefter, for på den måde at få
taget nogle forskellige billeder af bryllupet.

Mvh,

Peter Kjær

Fra : felix

Dato : 15-11-02 17:32

"Peter Kjær" <PeterFJERNES@dacor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lade fotografen følge dagen både i kirken og bagefter, for på den måde at få
> taget nogle forskellige billeder af bryllupet.

Go' Idé Skal det så være en polsk fotograf til 30 kr. i timen

Fra : Morten

Dato : 15-11-02 17:54

> Jeg ville lige høre om der var nogen herude, der kunne anbefale en god
> bryllupsfotograf.

Hvor i landet skal det foregå? Er det ca. Sydfyn, kan jeg anbefale
en glimrende.

Mvh.
Morten

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 15-11-02 18:05

Det vil være nemmere hvis du kom med oplysninger om hvor ilandet det
foregår.

Så kan jeg nok bedre hjælpe dig.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk

Fra : Johan Gadegaard

Dato : 15-11-02 19:22

- du ved det sikkert allerede, men husk lige at spørg om lov til at
fotografere i kirken. Det er ikke alle steder, man får lov.

Mvh
Johan Gadegaard

Fra : A.I.

Dato : 15-11-02 23:27

> Jeg ville lige høre om der var nogen herude, der kunne anbefale en god
> bryllupsfotograf.

.....dem jeg vil godt tage dem, fortæl blot hvornår, hvad i ønsker af
billeder total og ikke mindst hvilken pris i havde i tankerne, så skal jeg
fortælle hvad i kan få hos mig !!!
E-mail: datingodenseFJERNES@sol.dk du kan få en mere seriøs mail hvis du
skriver.

Hilsen Anders

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 15-11-02 23:31

"Peter Kjær" <PeterFJERNES@dacor.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville lige høre om der var nogen herude, der kunne anbefale en god
> bryllupsfotograf.

Nu skriver du ikke noget om hvor i landet, brylluppet skal finde sted, men
prøv at kigge på www.colourart.dk her finder du nok landets bedste
fotografer på det her område.*S*

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 16-11-02 10:13

Hej

Din lokale fotoklub kan nok hjælpe dig !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Lotte M

Dato : 17-11-02 17:19

"www.analogfoto.dk L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev

[bryllupsfotografering - reportage fra dagen]

> Din lokale fotoklub kan nok hjælpe dig !

Lige akkurat til den opgave vil jeg fraråde at bruge en
fritidsfotograf, med mindre vedkommende har både
erfaring og ikke mindst rutine til opgaven.

Derimod synes jeg det er en god ide at tilbyde hunden eller
ungerne som modeller i den lokale fotoklub, hvis man kunne
tænke sig at få lavet nogle billeder - det værste der kan sker
er jo billederne bliver dårlige.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 17-11-02 17:41

"Lotte M" <lotte_m@mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Lige akkurat til den opgave vil jeg fraråde at bruge en
> fritidsfotograf, med mindre vedkommende har både
> erfaring og ikke mindst rutine til opgaven.

Ja det er da surt at stå der nogle dage efter og så viser det sig at
billederne er lige til at smide ud, fordi det ikke var det.
Det er jo svært at lave sådan nogle billeder om igen.