Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fugt i Kamera
Fra : Lars

Dato : 15-11-02 09:00

Hej

Jeg har været på ferie og under ferien gik mit kamera istykker. Der skete
det at kameraet pludseligt spolede filmen tilbage og saa kunde det ikke tage
billeder mere. Jeg formoder at der er kommet fugt og sved ind i kameraet for
efter jeg er kommet hjem virker det nogle gange og så pludseligt spoler det
filmen tilbage. Er der nogen som har et godt råd til hvordan man fjerner
fugten fra en kamera og måske også det "salt" som er kommet ind, da jeg
regner med at det også er sved som er kommet ind i kameraet?

/ars

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 16-11-02 06:26

"Lars" <lkj@person.dk> skrev i en meddelelse

da jeg
> regner med at det også er sved som er kommet ind i kameraet?

Det skal adskilles og renses, især for sved da det indeholder salt og andre
"gode" ting. Altså proff. arbejde hvis du vil have det til at virke igen.